خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: نگذاریم سنت های الهی از بین برود یکی از آنها انقلاب اسلامی با آرمان الهی است که نباید کم رنگ شود.
کد خبر: ۹۰۸۱۶۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛حجت السلام محد  تقی رهبر در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک میلاد پیامبر  (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: حضرت علی در توصیف حضرت محمد(ص) می فرمایند خدای متعال ازلحظه ای که پیامبر متولد شد یکی از بهترین فرشتگان خود  را به مراقبت و آموزش پیامبر قرار داد.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد:  آن کسی که در کنار پیامبر همراه و همگام از همان ابتدا بود حضرت علی(ع) بود.

وی افزود: نگذاریم سنت های الهی از بین برود یکی از آنها انقلاب اسلامی با آرمان الهی است که نباید کم رنگ شود.

حجت السلام رهبرتصریح کرد: در مورد حجاب در برخی موارد بی توجهی شده و در برخی موارد بی توجهی به موازین اسلامی در بازار را هم می بینیم.

وی اضافه کرد: در مقابل زورگویی های غربی و شرقی استوار باشیم در این یکی دو سه ساله بسیار سستی به خرج داده ایم که باید توبه کنیم.

مسئولی که زندگی بدون دغدغه دارد چطور می تواند رضایت توده های مردم را جلب کنند؟

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان کشور نباید از صدر نشین های مفرح باشند تا درد مردم را بفهمد کسی که در زندگی بدون دغدغه زندگی کرده چطور می تواند رضایت توده های مردم را جلب کنند.

وی ادامه داد:نظامی در کشور ما انتخاب شده است که تنش نداشته باشیم و به مشترکات ادیان توحیدی که در کشور ما هست توجه می کنیم و این وحدت اسلامی باید حفظ شود.

اختلاف سلیقه ها با گفتگو قابل حل است

حجت السلام رهبر تاکید کرد: امت باید در برابر دشمن یکی باشد و همه با هم باشند، همه دشمن مشترک داریم که  به هیچ کس در امت اسلام رحم نمی کند، اختلاف سلیقه ها با گفتگو قابل حل است.

عزت و کرامت امروز حاصل فداکاری بسیج در دفاع مقدس است

وی افزود: بسیج یک جا در صحنه جنگ فداکاری نشان داد و این عزت و کرامت که می بینیم حاصل همین فداکاری هاست.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن از این وحدت و انسجام دشمن می ترسد و امروز تفکر بسیجی را در یمن و لبنان هم می بینیم.

وی اضافه کرد: بیشترین فریاد  را برای آب داشتم که در تقسیم آب باید عدالت داشته باشید لذا وزات نیرو باید به فکر باشد و مسئولان هم پیگیر باشد و به وضعیت زندگی کشاورزان توجه شود.

حجت السلام رهبر خاطرنشان کرد: قضیه ای هم در دانشگاه اتفاق افتاده که خود استادان و مسئولان آن باید به آن رسیدگی کنند چرا که دختر و پسر دانشجو در آنجا آرامش می خواهند تا درس بخوانند.

ارسال نظرات