خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مهدیشهر:

شناخت دشمن رمز موفقیت و پیروزی کشور در تمام عرصه ها است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه مهدیشهر گفت: یکی از اساسی ترین شرایط موفقیت وپیروزی در تمام عرصه ها را شناخت دشمن دانست و گفت: اگر دشمن را بشناسیم، می توانیم سرکوبش کنیم و توطئه هایش را در نطفه خفه کنیم.
کد خبر: ۹۰۶۱۸۲۱
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی در جمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویادآوری رشادتهای رزمندگان اسلام یکی از اساسی ترین شرایط موفقیت وپیروزی در تمام عرصه ها را شناخت دشمن دانست و گفت: اگر دشمن را بشناسیم، می توانیم سرکوبش کنیم و توطئه هایش را در نطفه خفه کنیم.

وی اظهار کرد: انسان زمانی که میکروب وارد بدنش شد و آن را شناخت به دفع آن میکروب می پردازد درغیر این صورت به سرطان منجر می شود و بیماری ایجاد می کند؛ بعد از شناخت دشمن نافرمانیش کنیم و دسیسه و نقشه های او راخنثی کنیم.

یعقوبی خاطرنشان کرد: نقشه راه دشمن اختلال در اقتصاد کشور است و دشمن این اهداف را در سه مقطع کوتاه مدت، بلند مدت و درازمدت در موضوع اقتصاد دنبال می کند و در کوتاه مدت با ایجاد اغتشاش ئتشکیک و بی اعتمادی مردم نسبت به نظام است و در نهایت از بین بردن اسلام می باشد.

وی اضافه کرد: این وظیفه هوشیاری وعدم غفلت و به کار گرفتن توانمندی ها در برابر دشمن است که با بصیرت افزایی وهوشیاری این تلاش دشمن نیز ناکام خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن فضای مجازی را با ایجاد فضا سازی ها و سیاه نمایی ها و دروغ افکنی های رسانه ای و ایجاد شبهات، صحنه نبردخود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده و با برنامه ریزی های دقیق سعی در متلاشی کردن نظام است.

وی گفت: دشمن بعد ازجنگ سخت، جنگ هشت سال دفاع مقدس جنگ عراق علیه ایران متوجه شد که نمی تواند از این طریق اهداف خود را پیش ببرد وعلاوه برحمایت مستقیم دو ابر قدرت شرق وغرب از عراق، کشورهای عربستان و کویت و برخی کشورها که تأمین کننده اصلی منابع مالی جنگ بودند و نیروی انسانی بسیاری از کشورها هم درخدمت ارتش عراق علیه ایران بود به طوری که ما از 17 کشور دنیا بعد جنگ اسیر داشتیم.

یعقوبی با بیان اینکه دشمن با جنگ هم نتوانست به اهداف خود که براندازی نظام بود، برسد؛ افزود: دشمن بعد از ناکامی در جنگ با تحریم های اقتصادی در قالب تهاجم نرم که البته بسیار متفاوت از امروز بود، خصومت خود را نشان داد.

وی گفت: درشرایط حساس اقتصادی کشور اگر آحاد مردم شرایط نظام را درک نکنند ضربه خواهیم خورد و نباید به دنبال مقصر باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار