خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ملایر خبر داد

تشکیل مجمع خیرین محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی ملایر

مسئول بسیج سازندگی ملایر از تشکیل مجمع خیرین محرومیت زدایی این شهرستان به همت بسیج سازندگی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۴۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

تشکیل مجمع خیرین محرومیت‌زدایی به همت بسیج سازندگی ملایرعلی سیاوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به طرح جغرافیای هدف گروه‌های جهادی اظهار داشت: با توجه به جلسات برگزار شده با مسئولین گروه‌های جهادی مقرر شده که مناطق حاشیه شهر ملایر به عنوان مناطق هدف بیشتر گروه‌های جهادی انتخاب شود.

وی تصریح کرد: دلیل این انتخاب نیز پایلوت بودن ملایر در طرح کرامت است که طرحی جامع برای مبارزه با مواد مخدر و ریشه‌کنی این بلای خانمانسوز است.

مسئول بسیج سازندگی ملایر گفت: محور تمامی فعالیت‌های گروه‌های جهادی شهرستان ملایر مناطق هدف از پیش تعیین شده است و گروه‌ها به مدت 3 تا 5 سال در این مناطق حاضر خواهند شد و به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت.

وی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از گروه‌های جهادی روستاهای محروم را به عنوان جغرافیای هدف خود تعیین کرده‌اند با هماهنگی صورت گرفته با این گروه‌ها، مناطق هدف آنها را به صورت دهستانی و مجموعه‌ای از چند روستا تعریف کرده‌ایم.

سیاوشی بیان داشت: برای افزایش عملکرد و بهبود کیفیت فعالیت‌های جهادی در صدد هستیم که میزان همکاری و تعامل خود با اقشار مختلف بسیج و ادارات شهرستان را افزایش دهیم و در این زمینه نیز سلسله جلساتی برگزار کرده‌ایم که نتایج خوبی هم به‌ دست آمده است.

وی گفت: به زودی مجمع خیرین شهرستان ملایر با موضوع محرومیت‌زدایی و با حضور خیرین فعال در این حوزه تشکیل خواهد شد تا با حمایت خیرین و همت جهادگران گام‌های خوبی در کاهش محرومیت‌های شهرستان ملایر برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات