خبرهای داغ:
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با کمترین امکانات و نبود بودجه در راستای اجرای طرح کرامت تلاش کرده‌اند و ما اکنون می‌توانیم بگوییم بیش از 75 درصد برانگیختگی عمومی در شهرستان ملایر به عنوان انزجار عمومی در حوزه مواد مخدر شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۱۶۰۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

ایجاد بیش از 75 درصد برانگیختگی عمومی و انزجار از مواد مخدر در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیدرسول حسینی در جلسه طرح کرامت شهرستان ملایر با بیان اینکه گله مندی شما را در جلسات مختلف طرح کرامت کشور انعکاس داده‌ام، اظهار داشت: بنده به 63 بند مصوبه طرح کرامت انتقاد دارم.

وی ادامه داد: 63 مصوبه در استان با حضور اعضای شورای هماهنگی شهرستان و استان مصوبه شده است؛ مصوباتی که در مورد آنها تصمیم‌گیری شده و 63 مصوبه اجرا شد اما اعتبارات تامینی و ابلاغی هیچکدام تخصیص پیدا نکرد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان افزود: من در کنار شما منتقد اصلی هستم اگر بین ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بسیج در کشور انعقاد تفاهمنامه‌ای صورت گرفته و تصمیم و قولی داده شده مبنی بر تأمین اعتبار باید اجرایی می‌شد که تا این لحظه نشده است.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان تلاش کردیم برای شهرستان ملایر اعتباری بگیریم، اظهار داشت: این دغدغه شما را ارج می‌نهم و این مسئله عدم تأمین اعتبار را مکتوب، شفاهی و رسانه‌ای عنوان کرده‌ایم اما محقق نشده است.

حسینی بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با کمترین امکانات و نبود بودجه تلاش کرده‌اند و ما اکنون می‌توانیم بگوییم بیش از 75 درصد برانگیختگی عمومی در شهرستان ملایر به عنوان انزجار عمومی در حوزه مواد مخدر شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در 280 روستای دارای سکنه ملایر شورای محلات با حضور بسیج، شورای محل و دهیاران شکل گرفته که زحمات زیادی کشیده‌اند و در نقاط روستایی و شهری ملایر بحث طرح کرامت مطرح شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه برای اولین بار بعد از انقلاب دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر توانسته طرح مطالعاتی ارائه دهد، بیان کرد: این طرح مطالعاتی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها آن هم با محوریت دانشگاه ملایر برای ارزیابی عملکرد طرح کرامت نوشته شود.

وی افزود: امروز در گام پنجم هستیم و این گام هفت مرحله دارد باید در این چند ماه اطلاع رسانی‌ها استمرار پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات