خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف بیش از 4 تن انواع مواد مخدر طی 6 ماه گذشته در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۱۴۵۱
|
۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

کشف بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع مردم شهر گیان نهاوند اظهار داشت: در 6 ماه گذشته بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است و پلیس فتای استان همدان بیش از ۸۵ درصد جرائم اینترنتی و شبکه‌های مجازی را کشف کرده است.

وی گفت: پاسگاه جدید انتظامی شهر گیان نهاوند در حال ساخت است که پیش‌بینی می‌شود در نیمه اول سال آینده آماده بهره‌برداری باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: فضای مجازی بستری برای توزیع مواد مخدر شده و از این رو آموزش در این حوزه با همکاری پلیس فتا به رویکرد جدی این نیرو تبدیل شده است.

وی ادامه داد: پلیس در سال جاری علاوه بر مبارزه با مواد مخدر که در این شاخص اقدام جهادی خوبی شده، آموزش در فضای مجازی با همکاری پلیس فتا و حضور در محافل و مجالس را در دستور کار قرار داده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: استفاده بهینه از فضای مجازی برای مقابله با تهدیدهای ناشی از مصرف مواد مخدر و افزایش ظرفیت مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، با توجه به تهدیدها در اولویت قرار دارد.

وی بیان داشت: همه مردم می‌توانند با رعایت نکات ایمنی پلیس را در تأمین امنیت یاری کنند و مسائل اجتماعی و امنیتی را با پلیس در میان بگذارند.

انتهیای پیام/

ارسال نظرات