خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد

ریشه‌کنی مواد مخدر و اعتیاد در جامعه نیازمند عزم همگانی

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه شهدای زیادی در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کرده‌ایم، گفت: ریشه‌کنی مواد مخدر و اعتیاد در جامعه نیازمند عزم همگانی است.
کد خبر: ۹۰۷۱۱۷۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

ریشه‌کنی مواد مخدر و اعتیاد در جامعه نیازمند عزم همگانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در همایش پیشگیری از کشت شاهدانه و خشخاش با حضور دهیاران و شورای اسلامی روستاهای ملایر بیان داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در صورت مشاهده کشت شاهدانه و خشخاش موارد را به مراجع مرتبط اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه پس از اطلاع به مراجع مرتبط نسبت به امحا آن اقدام می‌شود، اظهار داشت: باید اطلاع‌رسانی درستی از مجازات قانونی مربوط به کشت شاهدانه و خشخاش به مردم در نقاط این شهرستان انجام شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به پیامدهای مصرف مواد مخدر و بروز آسیب‌های اجتماعی در جامعه تاکید کرد: در این رابطه باید مردم را با اطلاع ‌رسانی به‌ موقع از پیامدهای شوم استفاده از مواد مخدر آگاه کنیم و مانع از ورود این آسیب‌ها در جامعه شویم.

وی با بیان اینکه شهدای زیادی در راه مبارزه با این پدیده شوم تقدیم کرده‌ایم، بیان کرد: ریشه‌کنی مواد مخدر و اعتیاد در جامعه نیازمند عزم همگانی است.

فتحی با اشاره به انجام فعالیت‌های مهم اثرگذار مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: دولت تسهیلات اشتغالزایی بسیار خوبی به ویژه در روستاها اختصاص داده است که با پرداخت تسهیلات باید به سمت ایجاد شغل در روستاها و جلوگیری از مهاجرت جوانان به شهرها حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران باید حضور جدی‌ تری در بین مردم داشته باشند و مشکلات موجود را به ‌موقع پیگیری و منعکس کنند.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: ارتباط بین مدیران دستگاه‌‌های اجرایی، شوراها و دهیاران باید دوطرفه باشد و بتوانند با برقراری تعامل خوب برای ریشه کنی مواد مخدر و ایجاد اشتغال در روستاها گام بردارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار