خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد

فعالیت 15 گروه جهادی در مناطق محروم تویسرکان

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم گفت: تعداد 15 گروه جهادی بسیج محلات و اقشار و حدود 120 نفر در این اردوهای جهادی سال 97 شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۸۷
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فعالیت 15 گروه جهادی در مناطق محروم تویسرکانسرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی اظهار داشت: برنامه اردوهای جهادی از فروردین ماه امسال با برگزاری اردوهای جهادی نوروز در قالب اردوی جهادی هجرت و هفت روزه دانش‌آموزی شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: این فعالیت‌ها در قالب اقدامات عمرانی از قبیل ساخت سرویس بهداشتی خانه مادر شهید کهنوش و کمک به ساخت خانه محروم در کریم آباد که به علت بارش تخریب شده بود، انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق محروم گفت: تعداد 15 گروه جهادی بسیج محلات و اقشار و حدود 120 نفر در این اردوهای جهادی سال 97 شرکت کرده‌اند.

وی یادآور شد: با توجه به رویکرد جهادی در سال 97 دو جغرافیای محلی و شهرستانی برای فعالیت گروه‌های جهادی مورد نظر قرار گرفت که پنج روستا به صورت پایلوت شهرستانی و تعداد 9 نقطه محلی و منطقه‌ای در دست انجام است.

سیاهوشی با بیان اینکه در حال حاضر نیز دو گروه جهادی در منطقه خرم‌رود و قلقلرود مشغول فعالیت هستند، ابراز داشت: اردوهای جهادی با هدف تقویت روحیه جهادگری و بسیجی و به صورت مشارکتی با هدف رفع محرومیت‌زدایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عمده فعالیت‌های گروه‌های جهادی در عرصه‌های فرهنگی با رویکرد برگزاری یادواره شهدا و شب خاطره و غبارروبی مساجد، عرصه‌های اقتصادی با ترویج اقتصاد مقاومتی و طرح‌های زود بازده و اشتغالزا انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: همچنین این اردوها در عرصه‌های اجتماعی نیز با رویکرد مشاوره‌های خانواده و سبک زندگی اسلامی، عرصه‌های عمرانی با رویکرد ساخت پروژه‌های عام المنفعه و عرصه‌های کشاورزی با رویکرد ترویج کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز حدود 15 گروه به تعداد یک هزار و 343 نفر اردو در اردوهای جهادی شهرستان تویسرکان شرکت داشتند، گفت: حضور در این اردوها علاوه بر اینکه موجب خودسازی و روحیه جهادی در خود فرد می‌شود اجرای گروهی اردوهای جهادی به مشارکت و مسئولیت پذیری و فعالیت های گروهی کمک شایانی می‌کند ودر سطح جامعه نیز باعث نگرش مثبت افراد جامعه به نظام و انقلاب و نیز سپاه می‌شود. 

انتهای پیام/              

اخبار مرتبط
ارسال نظرات