خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

بسیج می‌تواند در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تأثیرات زیادی داشته باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: هدف اردوهای جهادی کمک به سایر هم‌وطنان در جامعه است و بسیج به دلیل مردمی بودن و گستردگی آن می‌تواند در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تأثیرات زیادی داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۵۳۲۶۵
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

بسیج می‌تواند در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تأثیرات زیادی داشته باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب‌الله فتحی امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش گروه‌های جهادی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) شهرستان ملایر اظهار داشت: امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی وظیفه ملی و همگانی است.

وی با اشاره به نقش اردوهای جهادی عنوان کرد: هدف اردوهای جهادی کمک به سایر هم‌وطنان در جامعه است و بسیج به دلیل مردمی بودن و گستردگی آن می‌تواند در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی تأثیرات زیادی داشته باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: این اردوهای جهادی در خلال تمام کارهایی است که دولت در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی انجام می‌دهد و بسیار در جامعه تأثیرگذار و مثمر ثمر خواهد بود.

وی ادامه داد: در ایران یکی از مهم‌ترین نهادهای اجتماعی که حضور مستمری داشته و توانسته کارایی خود را به‌خوبی به اثبات برساند بسیج است.

فتحی با اشاره به اینکه همه ما به‌جز وظایف قانونی که بر عهده‌داریم مسئولیت اجتماعی نیز داریم، تصریح کرد: هر اقدامی که در راستای امید دادن به مردم باشد به طور قطع مورد استقبال قرار خواهند گرفت و این اقدامات یک مکمل و کمکی است که به دولت صورت می‌گیرد تا بتوانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در این اردوهای جهادی بسیجیانی از حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف حضور دارند، عنوان کرد: این اردوها به دلیل اینکه در مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان صورت می‌گیرد، می‌تواند منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: همه این تلاش‌ها در زمانی انجام می‌گیرد که دشمنان این مرزوبوم تمام سعی خود را برای ناامید کردن مردم و ناکارآمد نشان دولت انجام می‌دهند.

وی در پایان سخنانش عنوان کرد: برای عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها باید علاوه بر کمک دولت که تلاش خودش را می‌کند از ظرفیت همه تلاشگران به‌ویژه در قالب اردوهای جهادی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات