خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

حل مشکلات روستاها در گرو مشارکت و همراهی مردم با دهیار و شوراست

فرماندار نهاوند گفت: اگر قرار است کاری صورت بگیرد و مشکلی از مردم روستاها حل شود باید همه اهالی روستا همکاری و مشارکت داشته باشند و شورا و دهیار را در ارائه خدمات همراهی و حمایت کنند.
کد خبر: ۹۰۵۳۳۷۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

حل مشکلات روستاها در گرو مشارکت و همراهی مردم با دهیار و شوراستبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در بازدید از روستای موسی‌آباد از توابع بخش خزل در جمع مردم این روستا اظهار داشت: عملیات زیرسازی معابر روستایی بعد از جدولگذاری توسط بخشداری و بنیاد مسکن شهرستان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشداری خزل با کمک شورا و دهیار روستا عملیات جدول‌گذاری را انجام دهد، افزود: وضعیت بهداشتی و جمع‌آوری زباله‌های روستا نیز باید توسط دهیاری ساماندهی شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی برای ساماندهی جاده بین مزارع این روستا اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: باید مبلغ 40 میلیون تومان تسهیلات بانکی از طریق کمیته امداد بخش خزل برای ساماندهی نانوایی این روستا در نظر گرفته شود.

وی در بازدید از روستای رودباری نیز بیان کرد: با همکاری شورا و دهیار روستا، اداره آب و فاضلاب روستایی موظف است تا سه ماه آینده مشکل آب آشامیدنی و اصلاح شبکه آبرسانی این روستا را بررسی و برطرف کند.

ناصری با بیان اینکه وضعیت ساماندهی خطوط تلفن ثابت باید توسط مخابرات در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: آسفالت فاز دوم روستا با مشارکت شورا و دهیار و امضای تفاهم نامه همکاری توسط بنیاد مسکن انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برای آبیاری تحت فشار و استفاده از خدمات آبیاری‌های نوین، این روستا در اولویت قرار بگیرد.

فرماندار نهاوند همچنین در بازدید از روستای کهریزسلیم ضمن دیدار با اهالی این روستا در مسجد عنوان کرد: اگر قرار است کاری صورت بگیرد و مشکلی از مردم حل شود باید همه اهالی روستا همکاری و مشارکت داشته باشند و شورا و دهیار را در ارائه خدمات همراهی و حمایت کنند.

وی افزود: اختلافات تنها مانع پیشرفت و توسعه روستا خواهد شد، بنابراین انتظار ما این است که همگی دست به دست هم دهید و برای جذب امکانات و خدمات بیشتر از مدیران مطالبه کنید.

ناصری ضمن تاکید بر پیگیری و رفع مشکلات مردم از سوی دهیاری و شورا بیان کرد: مردم زمانی که ببینند شورا و دهیار پیگیر مشکلات آنان هستند به طور قطع پای کار آمده و همه جانبه آنها را یاری خواهند کرد.

وی عنوان کرد: آسفالت راه دسترسی به گلزار شهدا نیز باید توسط بنیاد مسکن و با مشارکت دهیاری و شورا انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات