خبرهای داغ:
باحضور معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور؛

جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان همدان برگزار شد

جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان همدان با حضور دکتر نمکی معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۴۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی استان همدان با حضور دکتر نمکی معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن جلسات حوزه استاندار همدان برگزار شد.

این جلسه در راستای اثرگذاری و نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت در بحث اقتصاد مقاومتی و دانش بنیانی اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقامتی و رشد و توسعه استان برگزار شد.

دکتر اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت دانش و پژوهش در استان، به تمرکزسرمایه‌های انسانی در مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در فرایند توسعه استان تاکید کرد.

در ادامه روسای مراکز علمی آموزش با ارائه مشکلات و نقطه نظرات خود به تشریح وضعیت مراکز آموزشی پرداختند.

بعد از اشاره دکتر گرایی نژاد رئیس آموزش عالی تحقیات و فناوری به موفقیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی استان، دکتر پور اصغری رئیس امور سلامت و بهداشت و درمان ابعاد مختلف توسعه استان را تشریح کرد.

همچنین در این جلسه دکتر نمکی معاون علمی فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به سیاست‌های دولت در راستای دولت توسعه زیر ساخت آموزشی و توسعه انسانی از طریق زیر ساخت آموزش به کاستی‌های بخش آموزش عالی اشاره و راهکارهایی برای رفع آن تبیین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات