خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری ملایر:

اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برای توسعه دارد

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: شهر اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی دارد که باید برای توسعه و پیشرفت شهر از آنها استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۴۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی برای توسعه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی شهر اسلامشهر آق گل با معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر دیدار کردند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در این دیدار اظهار داشت: شهر اسلامشهر آق گل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی دارد که باید برای توسعه و پیشرفت شهر از آنها استفاده شود.

رضا قیاسی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای در ایران اسلامی دمیده شد و به برکت این پیروزی بانوان توانستند در عرصه‌های مختلف اجتماعی فعالیت کنند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بانوان در حوزه های مختلف کشور چشمگیر شد و هم اکنون در پست مختلف مدیریتی فعالیت دارند و این جایگاه روز به روز در حال بهبود است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ملایر به ظرفیت های موجود در شهر اسلامشهر آق گل اشاره و تاکید کرد: شهرداری می تواند با شناسایی و استفاده از این پتانسیل‌ها برای توسعه و پیشرفت اسلامشهر بهره لازم را بگیرد.

وی تصریح کرد: دولت تسهیلات با سود مناسب برای طرح‌های اشتغالزایی در اختیار روستائیان عزیز قرار می‌دهد که اسلامشهر آق‌گل نیز می‌تواند از این فرصت مناسب استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات