خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز هفتم تیر ماه شهروندان 472 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 27 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۷۹۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

انجام 27 عملیات توسط آتش‌نشانان همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در هفتم تیر ماه، 23 عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات و حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان بوده است.

وی افزود: روز هفتم تیر ماه شهروندان 472 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 27 مورد منجر به عملیات شده، 16 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 78 تماس اشتباه و متاسفانه 350 مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 23 مورد آتش سوزی شامل 2 مورد حریق منزل در شهرک فرهنگیان و بلوار شهید فهمیده، دو مورد حریق باغ در سنگستان و جاده ملایر، حریق خودرو در بلوار شهید فهمیده و دو مورد حریق سطل زباله در جاده فقیره بود.

وی ادامه داد: همچینین حریق درختان در پشت دانشگاه بوعلی و 15 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در حصار حاج شمسعلی، 18 متری ابوذر، صدف، تپه هگمتانه دو مورد، میدان باباطاهر، پشت استانداری دو مورد، پشت فروشگاه اتکا، شهرک الوند، بلوار نجفی سه مورد، جولان و بلوار ملت نیز از دیگر عملیات‌های اجرایی در این روز بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در هنرستان و شکریه، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک بهشتی و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف و واژگونی خودرو در جاده ملایر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 11 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات