خبرهای داغ:
با تجلیل از خیرین مدرسه‌ساز؛

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان برگزار شد

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان و رویش نیک اندیشان جوان با تجلیل از خیرین مدرسه ساز در مرکز همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۶۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان همدان با رویکرد گرامیداشت خیرین مدرسه ساز در بیستمین سالگرد تأسیس با رویش نیک اندیشان جوان خیر و با حضور مهندس عراقی معاون استاندار، مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان، رئیس و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان، مدیر اداره کل اموزش و پرورش استان و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، مسئولین استان، فرهنگیان و خیرین مدرسه ساز در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد.

این جشنواره به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان، اداره کل نوسازی مدارس استان و اداره کل آموزش و پرورش استان و با هدف جذب و هدایت خیرین به سوی مدرسه سازی و تلاش در راستای افزایش تعهدات خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی فراهانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با اشاره به فلسفه تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور از کمک 30 میلیارد تومانی خیرین در ساخت و نوسازی مدرس در استان خبر داد.

محمد پورداود رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در ادامه به اهمیت کمک خیرین در بحث نوسازی و احداث مدارس تاکید کرد.

همچنین فرزاد تیموری مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس همدان خیرین مدرسه ساز را مصداق بارز نیکوکاری و نیک اندیشی در امر مدرسه سازی دانست و ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، اشاعه فرهنگ نیکوکاری و تجلیل از اقدامات خیران، را از اهداف برگزاری جشنوراه برشمرد.

محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت های مجمع خیرین مدرسه ساز به رویداد های همدان 2018 اشاره کرد.

توزیع بسته های فرهنگی، اجرای سرود مدرسه فروغ و گروه همخوانی نور المهدی (عج) و تجلیل از 19 خیر مدرسه ساز استان و از دیگر محورهای این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار