خبرهای داغ:
معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: ملایر با توجه به اینکه دومین شهر بزرگ استان همدان و دارای خیران بسیار بزرگی است، باید از این ظرفیت در حوزه بهداشت و درمان استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۶۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

لزوم استفاده از ظرفیت خیران ملایری در حوزه بهداشت و درمانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قاسم جان بابایی امروز در بازدید از بیمارستان خیرساز 96 تختخوابی ملایر و بخش های مختلف بیمارستان های امام حسین(ع) و مهر این شهر، اظهار داشت: برای تحقق راهبرد یاد شده باید از ظرفیت خیران برای تجهیز کردن تخت های بیمارستان ها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در مسیر ترسیم شده اگر قرار است ملایر قطب درمانی جنوب استان همدان شود، باید برای 20 سال آینده آن تصمیم‌گیری شود.

جان بابایی اظهار داشت: ملایر با توجه به اینکه دومین شهر بزرگ استان همدان و دارای خیران بسیار بزرگی است، باید از این ظرفیت در حوزه بهداشت و درمان استفاده کند.

وی با اشاره به بازدید انجام شده از بیمارستان امام حسین(ع) این شهر بیان کرد: مشکل اصلی این بیمارستان اورژانس و اتاق عمل است که در اولویت وزارت بهداشت و درمان قرار دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تجهیز و تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) جزء تعهدات وزارت بهداشت و درمان است تا هر چه سریعتر با توجه به نیاز مردم این شهر و شهرستان های همجوار به بهره برداری برسد.

جان بابایی افزود: هتلینگ بخش های باقیمانده بیمارستان امام حسین(ع) نیز جزء تعهدات ما است که در این راستا اعتبارات لازم را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار می دهیم تا برای تکمیل این طرح هزینه شود.

وی بیمارستان مهر ملایر را یکی از بیمارستان های خوب استان همدان دانست و گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان، تخصصی زنان است، ضرورت دارد اطفال نیز در کنار آن با عنوان بیمارستان مادر و کودک باشد.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تجهیزات بیمارستان مهر ملایر نیز جزء تعهدات بشمار می رود که تامین خواهد شد تا بتوانیم در کنار این تجهیزات بخش LDR را نیز به بهره برداری برسانیم.

جان بابایی با تقدیر از اقدام شایسته خیران ملایری در ورود به حوزه سلامت، در بازدید از بیمارستان در حال ساخت 96 تختخوابی خیرساز توسط حاج حسن توکلی بیان کرد: با توجه به اینکه این طرح خیرساز چارت بیمارستانی دارد، باید یک باز آرایی در تخت‌های این بیمارستان صورت گیرد و بخش ها و رشته های آن مشخص شود.

جان بابایی گفت: جمع بندی برای این بیمارستان را به جلسه دیگری با حضور نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، تیم دانشگاه و خیر ملایری موکول می کنیم تا پس از بازدید و ارزیابی گروه کارشناسی بتوانیم تصمیم بهتر و اساسی تری بگیریم.

وی اظهار داشت: سیاستگذاری کلی را برای ملایر با توجه به اینکه شهرهای اطراف هم از خدمات بهداشتی و درمانی این شهرستان استفاده می کنند، در جلسه دیگری با مطالعه و کار کارشناسی بیشتر اعمال نظر می کنیم.

جان بابایی عنوان کرد: پس از مهندسی تخت های بیمارستانی ملایر، بر اساس شکلی که طراحی می شود، نیروهای متخصص نیز با توجه به ظرفیت های خوب ملایر تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات