خبرهای داغ:
دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خبر داد

برگزاری ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدان

دبیر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان از برگزاری دوره های دانش افزایی و آغاز ثبت نام آن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

برگزاری ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آزاد اسلامی همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمد مهدی شیرمحمدی با اشاره به اینکه هفتمین دوره ضیافت اندیشه امسال در شهریور ماه تکمیل می‌شود، اظهار داشت: دوره سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان برگزار شد و ثبت نام دو دوره دیگر با عناوین اخلاق حرفه ای و معرفت شناسی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امسال این دوره بصورت اردویی و در رامسر برگزار خواهد شد، گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد اسلامی  استان همدان می توانند از طریق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان همدان  تا تاریخ ۲۰ تیر ۹۷ ثبت نام کنند.

دبیر هم اندیشی استادان دانشگاه های آزاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: این دوره دانش افزایی از تاریخ ۹ تا ۱۴ شهریور به همراه سایر برنامه های فرهنگی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستورالعمل‌های وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی شرکت در این دورها در سه سطح دارای امتیاز فرهنگی برای ارتقا به مرتبه استادیاری، دانشیاری و استادی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات