خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ:

دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دشمنی راهبردی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: دعوا و دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دعوای احساسی و یا تاکتیکی نیست، دشمنی ما با آنها یک دشمنی راهبردی است چراکه با اصل اسلام مخالف هستند و هسته‌ای و... همه بهانه است.
کد خبر: ۹۰۱۸۸۵۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دشمنی راهبردی استحجت‌الاسلام علیرضا علیجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: متاسفانه برخی با وجود اینکه در جامعه امر به معروف نمی‌کنند و بی‌تفاوت از کنار این مسائل عبور می‌کنند، عکس آن نیز عمل می‌کنند.

وی افزود: بالاترین معروفات حفظ نظام جمهوری اسلامی است و بالاترین منکر دوری از طاغوت است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ ابراز داشت: دشمنان با تمام توان و نیرو و امکانات به دنبال این هستند که این نظام را ساقط و حرکت این انقلاب را متوقف کنند و برخی در داخل خواسته یا ناخواسته در خط دشمن حرکت می‌کنند و آب به آسیاب دشمنان می‌ریزند.  

وی با بیان اینکه این افراد یک روز با امضاء اسناد ننگین از قبیل سند 2030 که وقتی انتقاد هم می‌شود حاشا می‌کنند و یک روز نیز با اقدامات دیگر خود در خط دشمن حرکت می‌کنند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در دیدار فرهنگیان فرمودند بنده مطلع هستم که بخش‌هایی از این سند در داخل پیگیری و اجرا می‌شود.

علیجانی عنوان کرد: نام شهید «فهمیده»ها از کتاب‌های درسی حذف می‌شود و از طرفی نیز به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا و ایجاد توافق‌نامه برجام هستند که نتیجه آن اهانت و توهین رئیس جمهور ابله آمریکا بود که  در مقابل رسانه‌ها ده‌ها دروغ گفت که چنین و چنان می‌کنیم و رهبر معظم انقلاب جواب دندان شکنی داد که «آقای ترامپ شما غلط می‌کنید». 

وی یادآور شد: امروز برخی دولتمردان خسارت‌های برجام را می‌خواهند به نام نظام بنویسند و در رسانه‌ها اعلام می‌کنند که این تصمیم نظام بود؛ کدام نظام؟ نظامی که رهبر آن نظام از روز اول فرمود من به این‌ها خوشبین نیستم اگر می‌خواهید مذاکره کنید باید 9 شرط و الزام را رعایت کنید .

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: چرا برخی با وجود این همه مشکلاتی که به وجود آمده، هنوز هم حاضر نیستند اشتباهات خود را بپذیرند واز این ملت عذرخواهی کنند؟

وی ادامه داد: پای این نظام و این انقلاب خون‌ها ریخته شده و پای این همه ارزش‌های مقدس در این نظام جوان‌ها پرپر شده و این امنیت و دستاوردها به راحتی به دست نیامده که اینگونه معامله می‌کنند.

علیجانی یادآور شد: دعوا و دشمنی ما با غرب و آمریکا یک دعوای احساسی و یا تاکتیکی نیست، دشمنی ما با آنها یک دشمنی راهبردی است چراکه با اصل اسلام مخالف هستند و هسته‌ای و... همه بهانه است.

 وی با بیان اینکه امام(ره) فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است، ابراز داشت: امیدواریم که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و با حضور همیشه در صحنه مردم ولایتمدار پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیة الله الاعظم(عج) برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات