خبرهای داغ:
سردار صدیق:

امروز جهان اسلام هوشیار و بیدار است/ امواج سهمگین و پرتلاطم امروز جز با کشتی امن ولایت قابل طی نیست

عضو قرار گاه مرکزی امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام هوشیار و بیدار است، گفت: ما امروز علاوه بر نیروهای حزب الله و جبهه مقاومت؛ با وجود آگاهی مردم یمن و نیروهای مردمی عراق شاهد ارتش اسلامی هستیم که در یک جبهه مقاومت هستند و این برای آمریکا و اسرائیل خطرناک است.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۶۶
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

امروز جهان اسلام هوشیار و بیدار است/به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی صدیق امروز در تجمع مردم انقلابی همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: آنچه که امروز با آن مواجه هستیم موضوع فلسطین، کشتار مردم مظلوم فلسطین و درگیری این کشور با اسرائیلی‌های غاصب نیست بلکه موضوع بالاتر از این‌ است.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیت در طول تاریخ عنوان کرد: ما متاسفانه با انسان‌هایی مواجه هستیم که جنس آنها از همان‌هایی بود که پیامبران را شهید کردند و در برابر پیامبر(ص) ایستادند وگرنه فسلطین یک قدمت 5 هزار ساله در تایخ به عنوان اعراب کنعانی دارد.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) تاریخ دشمنی رژیم صهیونیستی را به زمان پیامبران در راستای مقابله و دشمنی با اسلام دانست و بیان کرد: در شرایطی که پیامبر(ص) به مقام پیامبری مبعوث شدند و از قبیله نصر و یهود نبودند آنها به عنوان صهیونیست تا به امروز همواره در برابر اسلام ایستادند و با خلق و خوی تجاوزگری و با نژاد پرستی اشرافیگری به مبارزه پرداختند.

وی تصریح کرد: آنها قبل از اینکه پیامبر(ص) به منطقه مدینه مهاجرت کنند در طول 200 سال در منطقه مدینه حکمرانی می‌کردند و آن را به تصرف خود درآورده بودند به طوری که فرهنگ، مدیریت و اقتصاد مدینه را در اختیار گرفته و اعراب را تحقیر کرده و بر آنها فخر می‌فروختند.

سردار صدیق در همین خصوص با بیان اینکه پیامبر(ص) هیچگاه با صهیونیست و دشمنان اسلام سازش نکرد، گفت: در شرایطی که پیامبر(ص) به مدینه مهاجرت کرد با سختی‌های خاص مواجه بود و آنها مشکلات زیادی را برای پیامبر(ص) ایجاد کردند اما پیامبر(ص) با آنها روی سازش را دنبال نکرد و از ابتدا با برخوردهایی که دید همان گونه که آنها عهدشکنی کردند در برابر آنها ایستاد و برخورد جدی داشتند.

وی با اشاره به اینکه برخود پیامبر(ع) با صهیونیست در منطقه مدینه موجب شد تا آنها به مکه عزیمت کنند، افزود : آنها در مکه با کفار و اشرافیت در مقابل پیامبر یک دست شدند و امروز همان وضعیت را ما شاهد هستیم.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) اضافه کرد: وقتی پیامبر(ص) به شهادت رسید همین صهیونیست و همین تفکر که پیامبر(ص) را اذیت می‌کردند و تعدد زیادی از پیامبران را به شهادت رساندند همان تفکر از سر آستین معاویه بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه این ساده لوحی است که فکر کنیم معاویه مسلمانی منحرف بود، عنوان کرد: معاویه به صراحت به یاران خود فهمانده بوده تا زمانی که شعار «اشهد ان محمد رسول الله» که سر داده می شود، اگر آن را دفن نکنم آرام نمی‌نشینم.

* به برکت امام(ره) کشور ما مقتدر و عزتمند شد

سردار صدیق با اشاره به اینکه جنس صهیونیست از جنس معاویه است که در صدد دشمنی و مخالفت با اسلام بود، تاکید کرد: جنس صهیونیست از همان جنسی است که حضرت علی(ع) و امام حسن(ع) را خانه‌نشین کردن و با امام حسین(ع) فجایع تلخ عاشورا را به وجود آورده و با این وجود آرام ننشستند و هر لحظه که جلوتر می‌آمدند نیرنگ‌های آنها بسیار دقیق‌تر علیه اسلام ناب محمدی خودنمایی می‌کند تاجایی که امام را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه ما هیچگاه در زمان پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) روی مذاکره و سازش با صهیونیست و دشمنان اسلام وجود نداشته است، گفت: به غلط و به انحراف در جامعه اسلامی ما پخش می‌کنند که برخی ائمه(ع) اهل سازش بودند در صورتی که امام صادق(ع) در طول 10 سال با یاران خود ارتباط زیر زمینی برقرار و تلاش کرد تا بتواند حکومت معاویه را که دست پرورده همین صهیونیست‌ها بود نابود کند اما صهیونیست‌ها با حیله و نیرنگی که به کار بردند، مانع شدند.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با بیان اینکه اگر ائمه(ع) اهل سازش بودند شاهد زندانی شدن امام کاظم(ع) به مدت هشت سال نبودیم، گفت: آنها 11 امام معصوم(ع) را به شهادت رساندند اما هیچگاه ائمه(ع)حاضر به سازش با آنها نشدند.

وی اضافه کرد: در یک مقطع از تاریخ که برای ما یک فرصت ایجاد شد و توانستیم حتی به ظاهر قدرت جهانی و ابر قدرت امپراطور عثمانی را داشته باشیم این را در ما ندیدند و علیه ما توطئه کردند تا جایی که دولت عثمانی را متلاشی کردند و در پادشاهان ما نفوذ کردند و قسمتی هایی از کشور را یکی پس از دیگری از آنها گرفتند.

سردار صدیق با بیان اینکه به برکت امام(ره) کشور ما مقتدر و عزتمند شد، تصریح کرد: اگر امام راحل نبود کشور ما و مسلمانان این کشور نیز گرفتار بلاهایی که در عربستان، مصر، امارات و بحرین هست، می‌شد و اگر سکان این انقلاب و این کشتی امن از دست امام راحل به دست چنین رهبری واگذار نشده بود همین بلا بر سر ما آمده بود.

وی ضمن تقدیر از حضور مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اضافه کرد: ما باید همواره هوشیار باشیم و امروز که اختصاص به این امر دارد فرمایشات حضرت امام(ره) و رهبر معظم را بخوانیم.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با بیان اینکه در شأن امت اسلامی نیست که نگران نابودی اسرائیل باشد، تاکید کرد: چرا برخی نگران هستند در حالی که امام(ره) می‌فرماید «اسرائیل باید نابود شود»، این نگرانی در شأن امت اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز مکرر فرمودند که اینها باید نابود شوند و اخیرا فرمودند که تا 25 سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود، تصریح کرد: عمق جنایت را که می‌بیینم تازه متوجه می‌شویم که چرا امام راحل فریاد برآورد که علما به داد اسلام برسید.

* آمریکا نقش‌آفرینی برای اتاق فکر صهیونیست‌ها

سردار صدیق با اشاره به اینکه آمریکا نقش‌آفرینی برای اتاق فکر صهیونیست‌ها است، به خروج آمریکا از برجام اشاره و عنوان کرد: اینکه ما فقط بگوییم آمریکا کار بدی کرد از برجام خارج شد، این در شأن ملت و مجاهدین ما نیست.

وی با بیان اینکه نگاه شهید «همدانی» سازش و مذاکره نبود، گفت: اگر نگاه ایشان سازش بود بیش از دو سال در منطقه سوریه با وجود مشکلات فراوان مجاهدت نمی‌کرد.

عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام هوشیار و بیدار است، گفت: ما امروز علاوه بر نیروهای حزب الله و جبهه مقاومت؛ با وجود آگاهی مردم یمن و مقاومت آنها و نیروهای مردمی عراق شاهد ارتش اسلامی هستیم که بین المللی است و بسیاری از نیروهای ارزشی را به دور خود جمع کرده که در یک جبهه مقاومت هستند و این برای آمریکا و اسرائیل خطرناک است.

وی ادامه داد: استکبار و صهیونیست با بهره‌گیری از برخی اختلاف‌افکنی‌ها در منطقه به دنبال ایجاد جبهه‌ای در برابر جبهه مقاومت بود که به فضل خدا این اقدام موجب قدرتمندتر شدن مقاومت شد به طوری که امروز جبهه مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، یمن، و... لرزه بر اندام آنها انداخته و رویکرد مردم در منطقه به سمت مقاومت آمده است.

سردار صدیق با تاکید بر لزوم پیروی و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ولایت بودن عنوان کرد: شهدا نیز بر این تاکید دارند و امروز بی‌عقلی است که تصور کرد، می‌شود با اینها راه رفت، قدم زد، خندید و سازش کرد.

وی با دعوت مردم به حفظ وحدت و انسجام تصریح کرد: این امواج سهمگین و پرتلاطمی که برای ما ایجاد کرده‌اند جز به کشتی امن ولایت قابل طی نیست و ما باید مراقب بوده، اتحاد و انسجام خود را حفظ کرده و ضمن ولایتمداری توان نظامی خود را روز به روز ارتقا دهیم.

عضو قرار گاه مرکزی امام حسین (ع) خطاب به برخی مسئولین وغربزدگان ادامه داد: دلواپس چه هستید؟ حزب الله و جبهه مقاومت باید دلواپس باشد که نیست؛ چرا کلمه دلواپس را برای این جریان به کار می‌برید؟ خودتان را از این تفکر بیرون کنید و با این امت اسلامی و منطقه و با رهبری مقام معظم رهبری همراه شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات