خبرهای داغ:
امام جمعه همدان حمایت کشورمان از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه ما در مقابل ظلم و جنایت اعلام کرد و گفت: دفاع از فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۵۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

دفاع از فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: امروزه جمعیت 300 میلیونی اعراب با همه امکانات مقابل رژیم چهار میلیونی اشغالگر قدس ناتوان و ضعیف است.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی کودک کش و جنایتکار است و تاسف بار تر اینکه از کشورهای عربی در مقابل این کشتار صدایی در نمی آید.

امام جمعه همدان افزود: در کجای جهان راهپیمایی با کشتار همراه است و در یک روز 60 تن کشته و صدها تن مجروح می شوند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین حق دارند از خانه های خود دفاع کنند، گفت: جای تاسف است که جمعیت 2 میلیاردی مسلمانان جهان اینگونه در مقابل جنایت ها و استکبار جهانی ذلیل باشند.

وی حمایت کشورمان از مردم مظلوم فلسطین را وظیفه ما در مقابل ظلم و جنایت اعلام و اضافه کرد: دفاع از فلسطین وظیفه همه مسلمانان جهان است.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم توجه به اهدای عضو اظهار داشت: اهدای اعضای فردی که دچار مرگ مغزی شده است، ثواب اخروی دارد چرا که منجر به نجات چند تن می شود.

وی اضافه کرد: درست است که خانواده ها برای اهدای عضو فرد مرگ مغزی دچار عواطف می شوند اما باید به حس انسان دوستی و اینکه منجر به نجات چند تن می شود، توجه داشت.

امام جمعه همدان بیان کرد: افرادی که از اهدای عضو بهره مند می شوند، هراندازه که عمر کنند ثواب آن برای فردی است که عضوش را اهدا کرده است.

آیت الله غیاث الدین طه با تاکید بر توجه به سنت الهی صله رحم و نیکی به والدین، آنرا وظیفه اخلاقی آحاد مسلمانان دانست.

وی خاطرنشان کرد: توجه به سالمندان و مهربانی با کودکان نیز در ماه مبارک رمضان بارها تاکید شده است.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات