خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مواضع و بیانات رهبری باید فصل الخطاب باشد، گفت: اگر مسئولین کشور در مذاکرات به خط قرمزهای تعیین شده از طرف رهبری توجه کرده بودند امروز آمریکا نمی توانست به همین راحتی به برجام پشت کند.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۷۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

توجه به مواضع و بیانات رهبری باید فصل الخطاب باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست سیاسی با حضور امیر خجسته  نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و کارکنان و سربازان سپاه ناحیه همدان برگزار شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این نشست با اشاره به برهم زدن برجام توسط آمریکا گفت: باید مسئولان به‌جای توجه به کشورهای اروپایی به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه کنند و برجام را به کلی از بین رفته تلقی کنند چراکه هیچ اعتمادی به کشورهای اروپایی وجود ندارد.

امیر خجسته با بیان اینکه اروپائیان نیز در نقض عهد دست کمی از آمریکا ندارند، افزود: اینکه با وجود این همه بدعهدی بخواهیم دوباره به آنها اعتماد کنیم و از ظرفیت‌های داخلی غفلت کنیم دچار خسارت محض خواهیم شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ابتدای مذاکرات بارها اعلام کردند که مذاکره با آمریکا هیچ منفعتی ندارد و مسئولین به جای توجه و سرمایه گذاری روی مذاکرات به ظرفیت‌های داخلی کشور توجه داشته باشند اما در نهایت به همه ثابت شد که تحلیل رهبری درست بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به مواضع و بیانات رهبری باید فصل الخطاب باشد، تصریح کرد: اگر مسئولین کشور در مذاکرات به خط قرمزهای تعیین شده از طرف رهبری توجه کرده بودند امروز آمریکا نمی توانست به همین راحتی به برجام پشت کند.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نیز در وضعیت به وجود آمده در برجام بی تقصیر نیست چراکه باید متن سند برجام در زمان بیشتری مورد بررسی قرار می گرفت و بعد از بررسی‌های موشکافانه مورد تأیید قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات