خبرهای داغ:
تجمع مردم انقلابی همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۰۳
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

تجمع مردم همدان در دفاع از مردم فلسطین برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مردم انقلابی همدان در راستای حمایت و دفاع از مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و اعتراض به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان تجمع کردند.

در این تجمع که به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه شهرستان همدان برگزار شد جمعی از شخصیت‌های مهم استانی حضور داشتند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از پیر و جوان، زن و مرد، بسیجیان، وزشکاران، بازاریان، کسه ، خانواده شهدا، ایثارگران و تمامی اقشار در صحنه حاضر شدند و با شعار «قدس برای مسلمانان است» ، خشونت رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.

مردم در این تجمع بزرگ ضمن سر دادن شعارهای ضداستکباری نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «آنکه همیشه یار مظلومان است جمهوری اسلامی ایران است»، «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم»، « الله اکبر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» ، با اعلام انزجار از وحشی‌گری‎های ارتش اسرائیل، حمایت خود را از آرمان‎های مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

برخی از مردم حاضر در راهپیمایی نیز پلاکاردهایی با مضامین ضداستکباری و با جملاتی چون «با اتحاد ملت فلسطین آزاد گردد؛ قبله مسلمین»، «بیت المقدس مرکز جهاد است، پایگاه عزت و اتحاد است» و... در دست داشتند.

این تجمع با قرائت قطع نامه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات ارتش اسرائیل پایان یافت .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات