خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان:
حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی برای بندگان است و در این ماه سفره ای گسترده شده که هرکس در حد توان باید از آن بهره برداری کند.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۸۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع کارکنان ناحیه در مراسم افتتاحیه ی برنامه های ماه مبارک رمضان  ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان گفت : خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد امسال نیز در میهمانی اش حاضر شویم و از سفره ی نورانی ماه رمضان بهره ببریم.

وی افزود : خداوند در طول ایام زمان هایی را ویژه قرار داده برای اینکه بندگانش در این لحظات و زمان ها به درگاه او روی آورند و حاجات خود را عرضه نمایند. ماه رمضان یکی از بهترین فرصت هاست ساعات و لحظه هایش به ویژه سحرهایش استثنایی است.

وی در ادامه به شب های قدر در این ماه اشاره کرد و گفت : باید قدر این ماه را بدانیم .ماه رمضان عزیز است، شرافت دارد، عظمت دارد. همانگونه که در دعاهای این ماه نیز به این اوصاف اشاره شده است این فرصت ها را باید غنیمت شماریم و معلوم نیست که دیگر چنین  فرصت ها و لحظاتی را ببینیم.

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد بیشترین بهره را جوانان و نوجوانان عزیز می توانند از این ایام ببرند. نشاط و شادابی جوانی خودش نعمت بزرگی است که بواسطه ی آن جوانان بتوانند حظ و بهره ی معنوی ببرند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان همه را به تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی در این ماه مبارک توصیه نمود و گفت :  انس با قرآن برکات زیادی در زندگی به وجود می آورد و از خداوند منان خواستاریم که توفیق عبادت خالصانه و بهره برداری از این ماه عزیز را به همه ی ما عنایت بفرماید.

حجت الاسلام رمضانی در پایان به برنامه های ماه مبارک رمضان ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اشاره کرد و گفت : محافل انس با قرآن ، نماز جماعت حضرت آیت الله ناصری (حفظه الله) ، کلاس اخلاق ایشان و کلاسهای تفسیر ، نور مبین و جزء خوانی قرآن کریم از مهمترین برنامه های این ناحیه در طول ماه مبارک رمضان می باشد.

ارسال نظرات