خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی در دیدار با جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج چادگان گفت: مربیان عقیدتی باید مهذّب باشند، خودمراقبتی دائم داشته باشند و با مطالعه علمشان را افزایش دهند.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۵۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، جمعی از پایوران ناحیه مقاومت بسیج چادگان با امام جمعه شهر دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار امام جمعه چادگان لوازم تربیت انسان ها را این چنین بر شمرد: پاکی طینت ، آموزش ها، محیط ، خودمراقبتی؛ و افزود: خود مراقبتی عنصر مهمی است، حتی اگر مسئول مراقبت دیگران باشیم نباید از مراقبت نفس خود و خانواده خود غافل شویم. مربیان عقیدتی باید مهذّب باشند، خودمراقبتی دائم داشته باشند و با مطالعه، علمشان را افزایش دهند. هرگاه احساس کنیم که مصون هستیم همان موقع سقوط می کنیم، باید هر روز احساس خطر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل سلیمانی در ادامه به بیان برخی ویژگی های شهید مطهری اشاره کرد و گفت: شهید مطهری زمان شناس بود، مسائل و مشکلات روز را می شناخت و به آن می پرداخت.

مطهری دشمن شناس بود؛ دشمن اصلی ما آمریکا و صهیونیست ها هستند. باید رتبه بندی دشمنان را بدانیم و مقابله ما هم به ترتیب همان اولویت ها باشد. شهید مطهری از مخالفین نمی ترسید ولی حرمت شکنی هم نمی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و سپاه دو بازوی قوی ولایت هستند که باید این دو بازو هر چه بیشتر تقویت شوند.

ارسال نظرات