نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

تشکل‌های دانشجویی نقشی بنیادین و استراتژیک برای حفاظت از نظام دارند

نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر گفت: نقش جمهوری اسلامی ایران برای نشان‌دادن چهره واقعی اسلام نیز قابل اتکاء است که در این بین دانشگاه‌ها و به خصوص تشکل‌های دانشجویی نقشی بنیادین و استراتژیک بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۰۱۰۰۴۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست اعضای تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: شرایط کنونی جهان، نشان می‌دهد که تحول عمیقی رخ داده است به گونه‌ای که تکان‌های آن، قابل احساس و بر هندسه جهان تاثیرگذار است.

وی افزود: اسلام در این کره خاکی از جهات مختلف نظم جهانی را معطوف نگاه عالمانه خود کرده و سبب شده که دنیا از آن تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: نقش جمهوری اسلامی ایران برای نشان‌دادن چهره واقعی اسلام نیز قابل اتکاء است که در این بین دانشگاه‌ها و به خصوص تشکل‌های دانشجویی نقشی بنیادین و استراتژیک بر عهده دارند.

صفایی‌بوشهری عنوان کرد: در این راستا نیاز است که دانشگاه‌ها بر اساس آموزه‌های اسلامی و انقلابی به یک مرجعیت علمی و دینی برسند.

وی افزود: تشکل‌های دانشجویی با نگاه اسلامی، انقلابی و ولایی برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کوشش می‌کنند و به عنوان افسران عرصه رشد و پیشرفت انقلاب در دانشگاه‌ها مطرح و الگو هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: وحدت تشکل‌های دانشجویی از آن جهت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است بسیار مهم است و باید به عنوان یک راهبرد بنیادین و اساسی مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم که دشمن با ایجاد نفاق و توطئه سبب از بین رفتن اتحاد ما نشود که اگر این گونه شود، راه نفوذ به کشور و به خصوص دانشگاه‌ها باز می‌شود.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: نیاز است که در استان بوشهر شورای عالی تشکل‌های دانشجویی شکل بگیرد تا زمینه‌های لازم برای ایده‌پردازی، درک فرصت‌ها، استفاده از قوت‌ها و رفع ضعف‌ها و تهدیدها در حوزه های مختلف عملیاتی شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نگاه دشمن برای آسیب به جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگی متمرکز شده که تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمن، انقلابی‌بودن و انقلابی‌عمل‌کردن است.

وی بیان کرد: در این راه، دانشجویان و دانشگاهیان با انقلابی‌بودن و انقلابی‌عمل‌کردن می‌توانند در زمینه رفع توطئه‌های دشمن و بستن لایه‌های نفوذ موفق عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار