شهید مطهری (ره) در حقیقت، یک مربی واقعی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان در جمع کارکنان پدافند هوایی سیراف گفت: شهید مطهری (ره) در حقیقت یک مربی واقعی بود.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۲۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، حجت الاسلام محمّد مهدوی منش با گرامیداشت سال روز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) گفت: شهید مطهری (ره) در حقیقت یک مربی بود چون ضمن تعلیم علم، انسان‌ها را به سمت خداوند متعال هدایت می‌کرد.

شهید مطهری (ره) در حقیقت، یک مربی واقعی بود

وی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه اظهار کرد: تربیت یک اصل لازم در کنار تعلیم است و در واقع لازم است علمی را آموزش بدهیم که نافع بوده و قابل استفاده برای هدایت انسان باشد.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق با رمز محمد رسول الله (ص)، نتیجه تلاش‌ها و زحمات نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بود که در واقع این رمز، نماد وحدت امت اسلامی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه محمّد رسول الله (ص) شهرستان کنگان افزود: دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با عملیات وعده صادق، پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی دنیا را در منطقه مستقر کرده بودند تا بتوانند موشک‌ها و پهپاد‌های ما را رهگیری کنند اما ما به لطف خدا موفّق شدیم به اهداف تعیین شده در این عملیات، دست پیدا کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار