امام جمعه بوشهر با تاکید بر تحقق تعهدات وزارت نفت در استخدام جوانان تحصیل‌کرده بوشهری گفت: مسئولان وزارت نفت در استخدام، مراعات قانون و حق از جمله جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی را محقق کند.
کد خبر: ۹۰۱۳۰۳۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه جنگ آمریکا علیه انقلاب اسلامی، اقتصادی است اظهار داشت: بر اساس مستندات مسئولان آمریکایی، تهاجم بسیار گسترده‌ و شدید اقتصادی در دستور کار آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی قرار دارد که تحریک کشورهای کم فهم منطقه مانند سعودی‌ها از آن جمله است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر،جنگ اسلام علیه اسلام را از برنامه‌هایآمریکا در منطقه دانست و تصریح کرد: متاسفانه از دیر باز کشورهای منطقه مانند سعودی‌ها سرویس‌های جاسوسی بیگانگان از جمله آمریکا بودند و به سبب اینکه هزینه‌ای برای آنان نداشته باشد با تحریک کشورهای منطقه جنگ اسلام علیه اسلام را ایجاد کرده‌اند.

امام جمعه بوشهر، حضور آمریکا در هر منطقه و کشور را سبب ناامنی دانست و افزود: تاریح حیات سیاسی آمریکا نشان داده که هر منطقه‌ای که آمریکا حضور یافته، ناامنی، جنایت و خیانت در پی داشته است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه کشورهای اروپایی و آمریکایی یک هدف را دنبال می‌کنند تاکید کرد: آنان در یک برنامه ریزی دقیق پنهان موضوع خارج شدن آمریکا از برجام را مطرح می‌کنند و از آن سو در زمینه انعقاد معاهده برای مهار برنامه موشکی و دفاعی ایران و حضور در منطقه برنامه‌ریزی می‌کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، با تاکید بر این نکته که نباید هیچگاه به آمریکا و کشورهای اروپایی اعتماد کرد گفت: تاریخ سیاسی این کشورها نشان می‌دهد که کشورهای اروپایی و آمریکایی خائن تاریخ جهان هستند و تاکنون به هیچ عهد خود وفادار نبوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی را سفاهت سیاسی و عدم عقلانیت سیاسی دانست و تاکید کرد: تنها راه نجات از بحران اقتصادی و شکست دشمنان، اعتماد به اقتدار خداوند، اسلام و پیروی از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب است

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال براندازی انقلاب اسلامی در مذاکرات برجام بود گفت: آنان در مذاکره برجام، دنبال کنترل برنامه‌های ایران اسلامی، براندازی انقلاب، امتیاز گرفتن و تسلیم شدن ایران در برابر خواسته‌ها آنان بود.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران در برجام فراتر از تعهدات خود عمل کرد گفت: در جریان برجام ایران به تمام تعهدات و حتی فراتر آن عمل کرد ولی طرف مقابل به عهد خود پایبند نبود و خلف وعده کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، چپاول و تسلط بر مراکز قدرت را از اهداف جهان استکبار دانست و تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکایی دارای یک جبهه متحد تحت عنوان جبهه استکبار و در پی چپاول ثروت‌ها و تسلط بر قدرت‌ها هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تاکید بر توجه به بیماران صعب‌العلاج و خاص تصریح کرد: برخی از افراد گرفتار بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص هستند که هم هزینه بر و هم اینکه دارای سختی‌های فراوانی است که نیاز به رسیدگی مردم خیر و نیکوکار است.

امام جمعه بوشهر به گلایه جوانان تحصیل کرده بوشهری از مسئولان وزارت نفت پرداخت و خاطر نشان کرد: مسئولان وزارت نفت در استخدام نیرو در صنایع مختلف نفتی و گازی مستقر در استان بوشهر مراعات قانون و حق داشته باشند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه جوانان استان بوشهر تحصیل کرده، انقلابی و متدین هستند افزود: مسئولان وزارت نفت در استخدام، مراعات قانون و حق را مورد توجه قرار دهند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر تحقق مصوبه اشتغال 50 درصدی وزارت نفت نسبت به نیروهای بومی استان بوشهر تصریح کرد: از مسئولان محلی وزارت نفت در استان بوشهر سپاسگذاری می‌شود ولی مسئولان در مراکز و صنایع دیگر در استان، در بکارگیری جوانان استان بوشهر قوانین را مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، از تلاش هیئت‌های مذهبی و دیگر گروه‌ها که فضای استان بوشهر را متبرک کردند قدردانی و تاکید کرد: از تلاش‌های ایت‌الله حسینی بوشهری و گروه‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و دینی در ماه شعبان تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها