بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بوشهر

دوران شعار و وعده های رنگی به سر آمده است

رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند. « امام خمینی (ره) »
کد خبر: ۹۰۳۵۲۷۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بوشهر اقدام به انتشار بیانیه ای درباره وضعیّت نامناسب اقتصادی کشور کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند.
« امام خمینی (ره) »

با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ، شاهد تجمعات و اعتراضات مطالبه گرایانه مردمی در برخی نقاط کشور هستیم ؛
این اعتراضات نتیجه عدم توجه مناسب مسئولین به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم بوده و مشخصاً تا زمان حصول نتیجه استمرار خواهد داشت.
اما متاسفانه عده ای فرصت طلب و معلوم الحال در صدد هستند تا از این آب گل آلود برای خودشان ماهی بگیرند.

 این جماعت کوفی که در روزگاری نه چندان دور می گفتند مسئله هسته ای باید فدای اقتصاد شود ، حال مشکلات مهمی  مانند  بحران آب ، تورم و اوضاع نامناسب اقتصادی را دست مایه رسیدن به مقاصد شومشان کرده اند.
همان هایی که می گفتند  کلید مشکلات اقتصادی ما برجام است حال با تهی شدن از پاسخ در برابر عهدشکنی های مزدوران و مستکبران جهان ، فریاد سوریه را رها کن را پوششی برای اشتباه بزرگشان که همان اعتماد به آمریکا و غرب بود قرار داده اند !

بسیار روشن است که این اعتراضات توسط جلّادِ پیری به نام رجوی به پشتوانه یزیدیان زمان و در قالب طرح هایی از پیش تعیین شده همچون طرح هزار کانون آتش و هنسون، حمایت می شود.
متأسفانه در شرایطی که باید نمایندگان مردم در دولت و مجلس در کنارشان باشند ، شاهد سکوتی ذلّت بار و دامن زننده به بحران از سوی اغلب نمایندگان هستیم ، و این سکوت سوالی را در ذهن ایجاد می کند که نکند اینها لال متولد شده اند ؟؟!!

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور بوشهر هم صدا با سایر مردم اعتراض خود را به وضع موجود در کشور اعلام کرده و تا حصول نتیجه و رفع مطالبه به حق مردم در کنارشان خواهیم بود.
در این میان تبعیض هایی همچون عدم برخورد با مفسدین اقتصادی و بعضاً هموار سازی مسیر برای آنها، رانت های فسادزای سیاسی و اقتصادی ، تقدیم امتیازات ویژه ناعادلانه به بستگان و دوستان مسئولان دولتی ، عدم پیگیری موضوع اموال نامشروع مسئولان نظام ،نوسانات لحظه ای ارز و سکه و واردات بی رویه و قانونی کالاهای خارجی در صورت وجود مشابه داخلی که موجب بیکاری کارگران ایرانی شده است ، به این اعتراضات دامن زده است.

دوران شعار و وعده های رنگی به سر آمده است و مردم دیگر فریب وعده های پوچ جماعت عروسک گردان را نمی خورند، اکنون وقت عمل است.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور بوشهر خواستار بررسی و پیگیری جدی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسائل اقتصادی و همچنین پیگیری جدی برخورد با مفسدین اقتصادی که حقیقتاً خون ملت را می مکند هستیم.

طبیعی است تا زمانی که اشدّ مجازات با متخلفین اقتصادی صورت نگیرد نارضایتی ها همچنان ادامه دارد.
تا زمانی که اقتصاد ما متکی بر دانش اقتصادی غربی باشد و تازمانی که بانکداری های اسلامی نباشد وضعیت اقتصادی به همین صورت است. بانکداری رباخواری غرب دیگر شکست خورده است باید قوانین بانکداری اسلامی در سیستم های بانکی و مالیاتی کشور اعمال شود.
سکوت بس است  وقتی صنعت هسته ای مان را بتن ریختند و مجلسی ها جز سکوت و تشویق و نظاره گری کاری دیگر نمی کردند سر آمده ، بعد از این همه سد سازی چرا باید دچار کمبود آب و برق باشیم . این عملکرد ضعیف مدیران در ضایع کردن منابع را فاش می کند، اگر سد سازی راه حل بود پس این مشکلات عدیده ی آب و برق چیست؟
قرار نبود بعد از آن همه هزینه های گزاف از جیب ملت ، در دهه ی نود کودکان و زنان بشکه به دوش آب به خانه ببرند.

در پایان اعلام می کنیم که دیپلماسی خنده ی دولت و قیلوله ی سنگین مجلس دیگر جواب نمی دهد و صنعت هسته ای ما باید دوباره به طور جدی آغاز به کار کند ، تا بحران های آب و برق حل شود. ما خواستار بررسی های جدی مجلس در این زمینه هستیم.

والعاقبة للمتّقین

ارسال نظرات