خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

حمایت از کالای ایرانی نیازمند همت اساسی مسئولین/ اختصاص ردیف بودجه ملی برای دیار سیدجمال

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند نیاز به یک همت اساسی از ناحیه مسئولین داریم.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۳۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵

حمایت از کالای ایرانی نیازمند همت اساسی مسئولین/ اختصاص ردیف بودجه ملی برای دیار سیدجمالبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: هم اکنون در سطح کشور به اتحاد بین مردم و مسئولین نیاز داریم تا شاهد تسریع در روند پیشرفت ایران اسلامی باشیـم.

وی با اشاره به رکود اقتصادی سال قبل عنوان کرد: اتحاد به مفهوم یاری‌رساندن است و باید هر دستگاهی یار دیگر دستگاه باشد و همه یاریگر هم باشند تا به مفهوم واقعی اتحاد دست ‌یابیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از ورود کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند نیاز به یک همت اساسی از ناحیه مسئولین داریم.

وی با بیان اینکه ما مسئولان پشت ‌میزنشین نیز مسئول هستیم، افزود: نماینده، فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای شهر و روستا به‌تنهایی نمی‌تواند به کاری دست بزند که منجر به رضایتمندی شود و شهرستان به یک عزم جدی و اراده قوی نیاز دارد.

رنجبرزاده در پایان به اختصاص ردیف بودجه ملی برای راه آهن دیار سیدجمال اشاره کرد و گفت: سابق براین اسدآباد از این قافله جا مانده بود اما با پیگیری‌های انجام شده توانستیم این مهم را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات