خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: ما بنجول‌های کشورهای اجنبی را استفاده می‌کنیم در صورتی که می‌شود از کالای داخل استفاده کرده و باعث رشد اقتصاد کشور شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰

استفاده از کالای داخل باعث رشد اقتصاد کشور می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در نخستین شورای اداری استان همدان با بیان اینکه در ایام شهادت شیرزن قهرمان کربلا حضرت زینب(س) قرار داشتیم، اظهار کرد: اگر صبر حضرت زینب(س) نبود بار کربلا به سرمنزل نمی‌رسید و امیدواریم امسال همه آرمان‌های امام، شهدا، مقام معظم رهبری و آحاد امت در حد اعلا تجلی پیدا کند.

وی با بیان اینکه کسانی که در زنده شدن مردگان در عرصه قیامت شک دارند باید فصل بهار را ببینند و از آن عبرت بگیرند، افزود: در فصل بهار خداوند باد قدرتمند را مامور می‌کند تا ابرهای سنگین به سرزمین‌های مرده ببرد و آنها را زنده کند، ضمن اینکه فصل بهار هزاران پیام دارد و یکی از پیام‌های آن، این است که انسان باور می‌کند قیامت دروغ نیست و حق است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فصل بهار اثر شگرفی در جان ما می‌گذارد و پیامبر اسلام(ص) فرمودند از سرمای پاییز پرهیز کنید و از خنکی بهار استفاده کنید چراکه سرمای پاییز می‌سوزاند و سرمای بهار می‌رویاند.

محمدی با بیان اینکه تمام موجودات، کلمات الله هستند و باید قدر آنها را دانست، افزود: باید یاد بگیریم موهبت‌های الهی که در اختیار ما قرار گرفته را سخاوتمندانه در اختیار ارباب رجوع، برادر، خواهر و غیره قرار دهیم.

وی در ادامه به کلمات طیبه پرداخت و با اشاره به اینکه تک تک انسان‌ها کلمه طیبه هستند، تصریح کرد: باید هر روز انسان عاقل، نوروز باشد چراکه حضرت علی(ع) فرمودند هر روزی که شما گناه نکرده باشید آن روز عید است.

امام جمعه همدان با اشاره به نامگذاری سال به نام حمایت از تولید ملی گفت: ما بنجول‌های کشورهای اجنبی را استفاده می‌کنیم در صورتی که می‌شود از کالای داخل استفاده کرده و باعث رشد اقتصاد کشور شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات