خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی گفت: تحول در سبک زندگی نیازمند فرهنگسازی است.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۶۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

تحول در سبک زندگی نیازمند فرهنگسازی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با ایام سال جدید مدیرکل آموزش و پرورش استان به همراه برخی از اعضای شورای معاونین با فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان دیدار کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در این دیدار گفت: سهم آموزش و پرورش در تقویت نظام اسلامی همواره چشمگیر بوده و هست.

سردار مظاهر مجیدی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده مناسب از ظرفیت‌ها و تقویت سبک زندگی ایرانی-اسلامی در جامعه، تصریح کرد: تحول در سبک زندگی نیازمند فرهنگسازی است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار در جامعه، نقش مهمی در این زمینه دارد، تأکید کرد: پیشرفت و تعالی جامعه در گرو اهتمام ویژه به حوزه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با قدردانی از همکاری خوب مجموعه سپاه استان، اظهار کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان آماده همکاری با نهادهای مختلف از جمله سپاه و انجام کارهای مشترک است.

  محمد پورداوود با اشاره به اهمیت شعار سال، تصریح کرد: آموزش و پرورش به سهم خود نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق این مهم و حمایت جدی از کالای ایرانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات