خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

فعالیت پایگاه فرهنگی با غرفه‌های متنوع در مجموعه توریستی علیصدر

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از فعالیت پایگاه فرهنگی با غرفه‌های متنوع و با حضور کارشناسان مختلف در مجموعه توریستی علیصدر طی ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۲۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

فعالیت پایگاه فرهنگی با غرفه‌های متنوع در مجموعه توریستی علیصدرسرهنگ محمود بداغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برپایی پایگاه فرهنگی با غرفه‌های متنوع و با حضور کارشناسان مختلف در مجموعه توریستی علیصدر طی ایام نوروز اظهار داشت: این پایگاه با هدف تعالی فرهنگی و معرفی فرهنگ نوین اسلامی در گردشگاه‌ها و فضاهای توریستی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این پایگاه در بازه زمانی یکم تا چهاردهم فروردین ماه سال جاری فعالیت داشت، گفت: طی این ایام در این پایگاه فرهنگی از حضور ۷ کارشناس مذهبی و مشاور تربیتی و خانواده استفاده شد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: غرفه مشاوره تربیتی و خانواده با حضور کارشناسان مجرب، غرفه ارائه محصولات فرهنگی عفاف و حجاب با رویکرد حمایت از کالای ایرانی، غرفه ویژه کودکان با برنامه های کشیدن نقاشی، قرائت سوره های کوتاه قرآن کریم و اذان و اقامه، اجرای سرود و مسابقه به همراه اهدای جوایز و غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی با حضور کارشناس مذهبی از غرفه ها و برنامه های این پایگاه در این ایام بوده است.

وی یادآور شد: برپایی غرفه عرضه محصولات فرهنگی و کتاب با هدف پویایی فرهنگی و حمایت از مولفین و نویسندگان ایرانی از دیگر برنامه های این پایگاه فرهنگی به شمار می رود.

بداغی در پایان سخنانش از اداره اوقات و امور خیریه شهرستان به خاطر همکاری در برپایی این پایگاه فرهنگی تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات