خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی را نیازمند یک بسیج عمومی است، گفت: وقوع انقلاب اقتصادی کشور نیازمند حضور 80 میلیون هموطن است تا سهم خود را در این حرکت ادا کنند.
کد خبر: ۹۰۰۲۱۸۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی نیازمند بسیج عمومی/ حضور همگانی لازمه انقلاب اقتصادیاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک عید نوروز با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: این مهم جز با حمایت توده مردم به سرانجام نمی‌رسد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود مسئولین را نیز جزئی از مردم تصور کرد که این کلام رهبری نقش مهم مسئولین را بیان می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن یادآوری این نکته که مسئولین حمایت کالاهای ایرانی را از خانواده خود شروع کنند، بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی یک برنامه‌ریزی و انسجام دقیق بین دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مصرف کالای داخلی حلقه تشکیل دهنده چرخه تولید و اشتغال پایدار است، گفت: از دولت انتظار داریم با یک برنامه‌ریزی قوی و مدون حمایت از کالاهای ایرانی را در سال 97 احیا کند.

رنجبرزاده اضافه کرد: برای گسترش تفکر خرید کالاهای ایرانی نیاز به آماده کردن زیرساخت‌ها و تدوین قوانین مناسبی است که باید مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: رخ دادن انقلاب اقتصادی کشور نیازمند حضور 80 میلیون هموطن است تا سهم خود را در این حرکت ادا کنند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تمجید از توانمندی‌های جوانان کشورمان گفت: ضروری است حمایت از این قشر نوآور مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برخی افراد سودجو در داخل کشور به‌خاطر منافع خود، منافع آیندگان را به خطر می‌اندازند اما در سال «حمایت از کالای ایرانی» اوضاع باید به گونه‌ای پیش برود که این افراد نتوانند امیال سودجویانه خود را در بازار پیاده کنند.

رنجبرزاده در ادامه بیان کرد: زیربنای تحول اقتصادی تحول فرهنگی است و در همین راستا باید در ابتدا فرهنگ خرید کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی در پایان ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی را نیازمند یک بسیج عمومی دانست و افزود: رسانه‌ها در این موضوع می‌توانند نقش بسیار مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات