خبرهای داغ:
امام جمعه بهار مطرح کرد

پیروزی در جنگ نابرابر اقتصادی نیازمند وحدت بین مردم و مسئولان

امام جمعه بهار گفت: برای پیروزی کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان و مقابله همه جانبه با توطئه‌های آنان، نیازمند وحدت بین همه مردم و مسئولان هستیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۵۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

پیروزی در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان نیازمند وحدت بین مردم و مسئولانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهار که در کانون میعاد برگزار شد، اظهار کرد: برای تحقق شعار امسال، بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری نیازمند حفظ عدالت، وحدت، تدبیر، عزم راسخ و بصیرت در جامعه هستیم.

وی نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» را یکی از فرصت‌های ویژه برای پیروزی در نبرد اقتصادی با دشمنان دانست و افزود: برای پیروزی کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با دشمنان و مقابله همه جانبه با توطئه های آنان، نیازمند وحدت بین همه مردم و مسئولان هستیم.

امام جمعه بهار در ادامه با اشاره به عظمت حضور شرکت‌کنندگان در نمازجمعه تصریح کرد: اهمیت نماز جمعه از جهات گوناگون باید مورد توجه قرار گیرد و امت اسلامی از سرمایه مهم برخوردارند و اگربه این سرمایه مهم بی‌توجهی کنند، این عظمت را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق بالاترین عبادت است، افزود: اگرچه خدمات رسانی خوبی طی سال جاری توسط مدیران اجرایی شهرستان صورت گرفت اما باید نوع برخورد با مردم، کم کاری ها و دیگر نواقص احتمالی در خدمات رسانی ها مدنظر قرار گیرد تا در امسال شاهد کاستی های کمتری باشیم.

حاتم‌نیا با انتقاد از حضور کم رنگ مدیران دستگاه های اجرایی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، خطاب به مدیران حاضر در این نشست، گفت: نظام ما یک نظام اسلامی است و شما هم مدیران اسلامی هستید؛ مدیری که در نظام اسلامی خدمت می کند باید در نماز جمعه شرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات