خبرهای داغ:
مسئول اردو‌های راهیان نور رزن خبر داد

اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان رزن به اردو‌های راهیان نور

مسئول اردو‌های راهیان نور رزن گفت: ۱۴۰ نفر از بسیجیان رزن به اردو‌های راهیان نور جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۹۹
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
اعزام  ۱۴۰ نفر از بسیجیان رزن به اردو‌های راهیان نورطیب سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و اقشار مختلف جامعه ۱۴۰ نفر از مردم شهیدپرور شهرستان رزن به اردو‌های راهیان نور جنوب اعزام شدند.
وی افزود: این اردو‌ها از امروز آغاز شده و تا ۴ روز دیگر ادامه خواهد داشت.
مسئول اردو‌های راهیان نور رزن بیان کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون بیش از یک هزار نفر از مردم شهرستان رزن به اردو‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شده اند که این آخرین اردو از سهمیه سال قبل است.
وی افزود: عمده شرکت کنندگان در این اردو‌ها جوانان و نوجوانان هستند و این اردو‌ها زمان بسیار مناسبی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسلی که جبهه و جنگ را از نزدیک ندیده، است.
سعیدی گفت: راهیان نور علاوه بر این فرصت مناسبی است تا جوانان را با فضای ۸ سال دفاع مقدس آشنا کرد تا قدر امنیت را بهتر بدانند و از تحریف فرهنگ دفاع مقدس جلوگیری شود.
وی خاطر نشان کرد: در این اردو زائران از مناطق عملیاتی طلائیه، دهلاویه، شلمچه، هویزه و یادمان کربلای ۴ و اروند کنار و نهر خین بازدید می‌کنند.
مسئول اردو‌های راهیان نور رزن یادآور شد: پخش بسته‌های فرهنگی، روایتگری، مسابقه عکاسی، نمایش و تئاتر در اردوگاه مسعودیان از صحنه‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های فرهنگی اردو است.
وی افزود: سعی ما بر این است دو نشست روشنگری در رابطه با شعار سال و ضرورت حمایت از کالای ایرانی برای زائران برگزار کنیم تا ما نیز در ترویج آن قدم کوچکی برداشته باشیم.
سعیدی از تمام مسئولین نظام خواست تا حمایت خود را در رابطه برگزاری بهتر اردو‌های راهیان نور داشته باشند چراکه این اردو‌ها بهترین و تاثیرگذارترین اردوی فرهنگی کشور بوده و همچنین تضمین کننده و بیمه کننده کشور برای در امان ماندن از آسیب‌ها و انحرافات دشمنان است.
انتهای پیام / 
ارسال نظرات
آخرین اخبار