خبرهای داغ:
دادستان شهرستان ملایر عنوان کرد

عملکرد خوب نیروی انتظامی ملایر در طرح کرامت و کشفیات مواد مخدر

دادستان شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در ملایر گفت: در ماه گذشته کشفیات مواد مخدر بسیار خوبی داشتیم و نیروی انتظامی در این زمینه در ماه گذشته عملکردی بسیار خوبی داشته است.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۹۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

عملکرد خوب نیروی انتظامی ملایر در طرح کرامت و کشفیات مواد مخدربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سعید احمدی‌فر در جلسه طرح کرامت با اشاره به اینکه ما جاهایی ورود پیدا کردیم که خروجی داشته باشد، بیان داشت: در ماه گذشته کشفیات مواد مخدر بسیار خوبی داشتیم و نیروی انتظامی در این زمینه در ماه گذشته عملکردی بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه فقط در یک مورد از کشفیات یک کیلو هروئین را داشتیم، افزود: تریاک و مواد دیگر نیز کشف شده است که نشان از فعال بودن ما در این زمینه است که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتیم.

دادستان شهرستان ملایر اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که ورود پیدا کردیم انجمن حمایت از زندانیان است یکی از اقدامات انجام شده حمایت از خانواده‌های زندانیان است و ما تا جایی که توان داریم خانواده‌ها را تحت پوشش بردیم و کمک می‌کنیم.

وی افزود: حمایت‌های ما به گونه‌ای است که اجازه نمی‌دهیم خانواده‌های زندانیان بیشتر از این آسیب ببیند به خصوص فرزندان از نظر تحصیلی، تربیتی، کمک‌های مالی و معنوی و کلاس‌های آموزشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

احمدی‌فر با بیان اینکه  کشت شاه دانه یکی از معضلات ما در استان است، گفت: ما در این زمینه نیز ورود پیدا کردیم و تقریبا به تعدادی از کشاورزان و کسانی که اقدام به کشت این محصول را کردند هشداری‌های لازم را داده‌ایم که این اقدام باعث توقف آن شده است و تعداد 11 نفر نیز در این زمینه ارشاد داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات