خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: باید جمع‌آوری کمک از خیرین برای افراد آلوده نیازمندی که برای ترک در کمپ‌ها نیازمند پول هستند را داشته باشیم؛ موضوع خیرین ظرفیت بسیار بزرگی در شهرستان است که باید از آن بهره گیریم.
کد خبر: ۸۹۹۴۶۹۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱

بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ خیرین در اجرای طرح کرامتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در جلسه طرح کرامت با اشاره به اینکه می‌توان با برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، علمی برانگیختگی عمومی را افزایش داد، اظهار داشت: افرادی که گرفتار مواد شده‌اند را با کمک مردم و ایجاد این مسابقات بتوانیم به سوی پاکی هدایت کنیم و از نظر روانی اثرگذار باشیم.

وی افزود: با برگزاری اینگونه حرکت‌ها در جامعه فرد احساس می‌کند که دیده می‌شود و توانمندی‌های آنها اثرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: ما می‌توانیم در بحث مقاله‌نویسی و اردوهای جهادی که برای آنها در نظر می‌گیریم و در زمینه‌های مختلف از توانمندی‌های آنها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه بحث داستان‌نویسی و تربیون آزاد در یک مرحله اجرا شد، گفت: یک مرحله در سطح شهرستان بسیار کم است و باید مرحله‌های بیشتری انجام شود.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های مختلف می‌تواند تاثیرگذار باشد، افزود: در این جشنواره‌ها از افرادی که پاک شدن دعوت کنیم تا تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار دهند و آنها را به این امر تشویق کنند.

وی بیان کرد: باید جمع‌آوری کمک از خیرین برای کمک به افراد آلوده نیازمندی که برای ترک در کمپ‌ها نیازمند پول هستند را داشته باشیم چراکه در شهرستان اتفاقات خاصی در این خصوص نیفتاده و موضوع خیرین ظرفیت بسیار بزرگی در شهرستان است که باید از آن بهره گیریم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در بحث اعتبارات مشکلاتی داریم، گفت: باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم و برنامه‌ای در خصوص بعد از پاک شدن افراد داشته باشیم که دوباره لغزش نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات