خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه بانوان اصلی‌ترین نقش را در سلامت خانواده و جامعه دارند، گفت: هدف از برگزای دوره همایش بصیرت ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌های بانوان به عنوان اصلی‌ترین فرد در سلامت خانواده و جامعه است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۰۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

بانوان اصلی‌ترین نقش را در سلامت خانواده و جامعه دارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین دوره همایش بصیرت ویژه همسران کارکنان تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان به کار خود پایان داد.

در این ویژه‌برنامه که با حضور بیش از 150 نفر از همسران کارکنان این یگان و به مدت چهار روز برگزار شد، اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با بررسی و تحلیل موضوعات مختلف روز نسبت به بازخوانی منظومه خانواده و نقش‌هایی که والدین و فرزندان باید در سلامت این کانون داشته باشند به ایراد سخن پرداختند.

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان در این همایش با اشاره به فرایند برگزاری این دوره عنوان کرد: بر اساس تجربیات قبلی و با تمرکز بر اصل مخاطب‌شناسی و مطالبات دانش‌پژوهان، کارگروه تخصصی این عقیدتی سیاسی از ماه‌ها قبل ضمن تحقیقات و نظرسنجی‌های مختلف سعی بر شناسایی و انتخاب موضوعات مورد توجه شرکت‎کنندگان در جلسات داشت که این موضوع محقق شده است به نحوی که در این دوره شاهد رضایتمندی حداکثری شرکت کنندگان در مبحث موضوعات و اساتید بودیم.

حجت‌الاسلام علی محمدی با اشاره به لزوم بهره‌بردای حداکثری از این گونه برنامه‌ها بیان داشت: از ویژگی‌های شاخص این دوره برگزاری نظرسنجی، قبل و بعد از جلسات و کلاس‌ها بود که توسط یک تیم تخصصی صورت گرفت به نحوی که این امکان به وجود آمد که ما بتوانیم میزان تأثیرگذاری و کیفیت آموزش و انتقال پیام‌ها را در لحظه مورد رصد و تحلیل قرار دهیم.

وی افزود: برگزاری این کلاس‌ها در موضوعات اخلاق، روانشناسی، رسانه، فضای مجازی و... برای همسران و دختران معطوف و منحصر به یک محدوده خاص زمانی نیست.

رئیس عقیدتی سیاسی پادگان قهرمان همدان با بیان اینکه بانوان اصلی‌ترین نقش را در سلامت خانواده و جامعه دارند، گفت: هدف از برگزای این کلاس‌ها ارتقاء سطح بینش و آگاهی‌های بانوان به عنوان اصلی‌ترین فرد در سلامت خانواده و جامعه است.

وی یادآور شد: امیدواریم با توجه به استقبال بسیار گسترده‌ای که در این دوره با آن مواجه شدیم امکان برگزاری این کلا‌س‌ها به صورت هفتگی و ماهیانه نیز به وجود آید.

در مراسم اختتامیه این جشنواره به تعدادی از نفرات ممتاز و فعال کلاس‌ها جوایزی به رسم یادبود اهداء شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات