خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند خبر داد

کشف ۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه طی دو عملیات جداگانه در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۳۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

کشف ۷۰ هزار عدد انواع مواد محترقه طی دو عملیات جداگانه در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ منصور ملکی اظهار داشت: در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم نسبت به نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در منزل خود اقدام و قصد توزیع و فروش آن بین شهروندان را دارد موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازرسی منزل اقدام و تعداد ۵۴ هزار و ۴۰۶ عددترقه غیرمجاز را کشف و دو نفر را در این خصوص دستگیر و به یگان انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: طی عملیات دیگری ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان نهاوند نیز موفق شدند تعداد ۱۶ هزار و ۵۰۰ عدد ترقه را از مغازه ای درسطح شهر کشف کردند که دراین خصوص یک نفر دستگیر شد.

وی ادامه داد: هیچ مجوزی در دین و قانون ما برای مزاحمت، سر و صدا و ایراد صدمه به خود و دیگران وجود ندارد لذا تلاش کنیم از هرگونه اعمال وحرکاتی که موجب سلب آسایش عمومی و مزاحمت برای دیگران می شود خودداری کنیم.

ملکی از همه شهروندان خواست با رعایت حقوق دیگران از به خطر انداختن جان خود، فرزندان و دیگر افراد جامعه به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار