خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد

کشف ۶۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی سال جاری در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف ۶۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی سال جاری در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۰۵۹۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

کشف ۶۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر طی سال جاری در همدانسرهنگ هادی قزوینه‌ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به عملکرد  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت:  قاچاق و مصرف مواد مخدر از عوامل موثر در شکل گیری بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و این دستگاه در مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن اقدامات موثری انجام داده است.

وی در  تشریح اقدامات صورت گرفته در استان طی سال جاری از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر خبر داد و تاکید کرد: علاوه بر این امسال در طی عملیات‌های صورت گرفته موفق به دستگیری و جمع‌‌آوری ۱۰ هزار و ۵۵۰ نفر خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر در سطح استان شدیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان به انهدام ۸۵ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در طی سال جاری اشاره و عنوان کرد:  اجرای ۹۳۵ طرح مبارزه با مواد مخدر از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طی سال جاری ۹هزار و ۵۷۰ عملیات مبارزه با مواد مخدر در سطح استان صورت گرفته است، گفت: ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار قرص‌های غیر مجاز خارج از شبکه توزیع دانشگاه علوم پزشکی نیز کشف شده است.

قزوینه‌ای در تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان طی سال جاری  از کشف ۳۸۴ کیلوگرم مواد پیش ساز تولید روانگردها خبر داد و افزود: ۳۷ عملیات نیز  در عملیات‌های فرا استانی با استان‌های هدف و مبدأ صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: در این راستا ۳۲۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت طی عملیات‌های صورت گرفته در سال جاری توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تاکید بر اینکه اقدامات اجتماعی و فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر نقش کارآمد و اثرگذاری دارد، یادآور شد: خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های گذشته در این راستا اقدامات موثری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه گام‌های مطلوبی در راستای پیشگیری و مقابله با مواد مخدر در استان  برداشته است، خاطرنشان کرد:  در این خصوص علاوه بر توزیع ۳۰هزار بروشور، ۵۲۰ برنامه آگاه‌سازی پیشگیری از اعتیاد در سطح استان برگزار شد که طی آن ۷۲ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار