خبرهای داغ:
رئیس گروه نظارت بر ساماندهی و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر:
رئیس گروه نظارت بر ساماندهی و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: فعالیت اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و سازمان‌های مردم نهاد تابعه آن در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در قالب طرح کرامت بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۹۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

فعالیت اداره ورزش و جوانان ملایر در قالب طرح کرامت بی‌نظیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالله نظری رئیس گروه نظارت بر ساماندهی و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به همراه  حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان از فعالیت‌های فرهنگی ورزشی اداره ورزش وجوانان و سازمان‌های مردم نهاد این اداره در خصوص طرح کرامت و مبارزه با مواد مخدر بازدید کردند.

رئیس گروه نظارت بر ساماندهی و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این بازدید ضمن تبریک سال نو و با توجه به گزارشات و مستندات گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر و سازمان‌های مردم نهاد تابعه آن که دارای مجوز فعالیت هستند و در زمینه آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در قالب طرح کرامت فعالیت می‌کنند برنامه‌های یک ساله یک استان را در این زمینه‌ به نتیجه رسانده و اجرایی کرده‌اند که در نوبه خود بی‌نظیر است.

نظری پس از بازدید از دفاتر سازمان‌های مردم نهاد «طلوع زندگی آرام»، «به سوی زندگی»، «هدف روشن»، «به سوی کامیابی» و «نقش آفرینان »ین شهرستان و شنیدن پیشنهادات و برنامه‌ریزی فعالیت‌های پیش‌بینی شده در سال 97 بازدید مجدد خود را در سال جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با همکاری هیئت‌های ورزشی خود، ادارات و سازمان‌ها و سمن‌های فعال سطح شهرستان و بخش‌های تابعه فعالیت‌های چشمگیری را در سال 96 در قالب طرح کرامت، مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان و بخش‌های تابع آن برگزار کرده است.

این فعالیت‌ها شامل برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و ... است که از استقبال خوبی از سوی مردم ورزش دوست شهرستان، بخش‌ها و روستاهای آن مواجه شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات