خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

ملت عاشورایی ایران هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ملت ما ملتی عاشورایی هستند که با وجود تبلیغات دشمنان و این همه هجمه‌ای که دشمنان بر این کشور وارد می‌کنند همچنان توفنده‌ای هستند که هر توطئه‌ای را در نطفه خفه کنند و این را تاریخ به ثبت رسانده است.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۲۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

ملت عاشورایی ایران هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کندسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی  اظهار داشت: این روز یکی از روزهای «ایام الله» است.

وی افزود: 9دی روزی است که با بصیرت از بی بصیرت شناخته شد و کسانی که با این انقلاب مشکل داشتند آشکار شدند و حق از باطل جدا شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان بیان کرد: ملت ایران یک بار دیگر به ضد انقلاب داخلی و بیگانگان فهماندند که همچنان در صحنه هستند و همچون رزمنده سال‌های جنگ پشت سر رهبری ایستاده‌اند.

وی یادآور شد: دشمنان خیال کردند که ملت انقلابی ایران با تبلیغات دشمنان خسته شده اند اما این خیال باطلی بیش نبود و در تفسیرهای خود دچار نوعی اشتباه شدند.

برزگر با بیان اینکه آنها ملت ایران را هنوز نشناختند، گفت: ملت ما ملتی عاشورایی هستند که با وجود تبلیغات دشمنان و این همه هجمه‌ای که دشمنان بر این کشور وارد می‌کنند همچنان توفنده ای هستند که هر توطئه ای را در نطفه خفه کنند و این را تاریخ به ثبت رسانده است.

وی یادآور شد: هشت سال جنگ تحمیلی اختلاف و درگیری بین شیعه و سنی و اختلافات قومی و مذهبی، درگیری‌های کردستان، ترکمن صحرا و ده‌ها توطئه دیگر همه به دست همین ملت خنثی شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: اگر دشمنان داخلی و خارجی بخواهند حرکتی انجام دهند با فداکاری این ملت بزرگ برای همیشه پشیمان می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات