خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

9 دی شاهکار ملت در دفاع از قانون اساسی و اسلامی و نظام دینی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رخداد 9 دی شاهکار ملت در دفاع از قانون اساسی و اسلامی و نظام دینی بود، گفت: حماسه 9دی حرکتی کم نظیر در میثاق ملت با رهبری بود.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۶۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸

9 دی شاهکار ملت در دفاع از قانون اساسی و اسلامی  و نظام دینی بودحجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9دی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از اجتماعی‌ترین نظام‌ها است، اظهار داشت: پایگاه اجتماعی ما مستحکم است و از این روی دشمن در صدد فروپاشی این نظام است.

وی با بیان اینکه کارآمدترین حربه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نارآمی اجتماعی  و سیاسی، ایجاد ابتذال فرهنگی و حمله به مشروعیت دینی نظام است، افزود: راهبرد دشمن در سال 88 این بوده که امنیت داخلی کشور را در معرض تهدید قرار داده و از این راستا ناآرامی‌های اجتماعی و سیاسی ایجاد و مشروعیت دینی نظام را در معرض تهدید قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد فتنه 88 عنوان کرد: مطالبات سیاسی در جریان فتنه 88  بهانه و هدف دشمن براندازی نظام و از بین بردن مشروعیت نظام سیاسی در بین مردم و جدا کردن سیاست از دیانت بود.

وی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین منبع قدرت یک نظام مشروعیت سیاسی آن نظام است، افزود: مهم‌ترین حلقه سیاست آمریکا برای ایجاد نارضایتی در داخل ایران بی‌اعتمادی نسبت به مسئولین، دولتمردان و حاکمیت است که در جریان فتنه 88 از این راه وارد شد.

گنجعلی  با بیان اینکه نظام حکومت ولایت فقیه نظامی است که بر پایه مردم استوار است، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 دشمن به این نتیجه رسیده بود بنابراین در صدد شد تا بین ملت و حاکمیت جدایی ایجاد کند تا به این وسیله حکومت را ساقط کند.

وی با اشاره به اینکه رخداد 9 دی شاهکار ملت در دفاع از قانون اساسی و اسلامی  و نظام دینی بود، گفت: حماسه 9دی حرکتی کم نظیر در میثاق ملت با رهبری بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: 9 دی به عنوان روز تجلی عمق بصیرت ملت ایران و نمایشگاه غیرت دینی و ملی ایرانیان در دفاع از کشور و نظام اسلامی یاد کرد.

*9دی سرشار از درس‌ها و عبرت‌ها

وی اظهار داشت: 9دی سرشار از درس‌ها و عبرت‌ها است که باید درس‌ها را بیاموزیم  و به آنها پایبند باشیم و عبرت‌ها را بدانیم و از آنها دوری کنیم.

گنجعلی با بیان اینکه 9 دی به واسطه حرکت عظیم مردم در تاریخ انقلاب ماندگار شد، تاکید کرد: این روز به عنوان یوم الله نامگذاری و مورد تایید ملت قرار گرفت و مردم نیز در عرصه‌های مختلف حضور اجتماعی خودشان را به نمایش گذاشته و تائید بزرگی را در حاکمیت، ولایت فقیه و مشروعیت دینی ما ثبت کردند.

وی در ادامه به مهم‌ترین عوامل بازدارنده از ایجاد فتنه هایی همچون فتنه 88 اشاره و عنوان کرد: پایه‌های نیروهای نظامی ما در کشور آنچنان مستحکم و با ولایت عجین شده زمینه کودتا پیش نمی‌آید اما دشمن با تهاجم فرهنگی و فعالیت در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در تلاش است تا ابتذال فرهنگی ایجاد کند و مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: آنها در تلاش هستند تا در چهار حوزه مورد و تهدید قرار دادن مشروعیت نظام و ولایت فقیه، زیر سوال بردن مقبولیت آن، اعتمادزدایی و اعتبارزدایی نظام حکومت جمهوری اسلامی را ساقط کند و چون نظام ما یک پایگاه اجتماعی دارد یکی از بهترین حربه‌ها این است که مردم را از نظام جدا کند که در این صورت کشور  پایگاه اجتماعی نداشته و با ایجاد یک شوروش نظام دینی را ساقط کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین عوامل شکل دهنده حماسه 9 دی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تیزبینی و سیاست خود فتنه 88 را تشخیص و به موقع مدیریت کرد و اگر مدیریت حضرت آقا نبود این ناآرامی‌های اجتماعی سیاسی در بین مردم تسری بیشتری داشت و نظام را در مرحله سقوط قرار می داد.

گنجعلی لازمه به وجود آمدن جریان‌هایی چون فتنه 88 را تابع ولایت فقیه بودن ملت دانست و یادآور شد: پایه‌ها اساسی نظام ما مردم هستند و اگر مردم تابع ولایت باشند، هیچ حادثه و رخدادی نمی‌تواند نظام را مورد تهدید و آسیب قرار دهد، بنابراین باید با بصیرت و تابع ولایت و دشمن‌شناس باشیم تا تمام دسیسه‌های دشمن خنثی شود.

وی با تاکید بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن حماسه 9دی بر ضرورت برگزاری آن اشاره و خاطرنشان کرد: در خصوص جریان فتنه 88 باید در جامعه روشنگری و زوایای آن واقعه و ناگفته های بسیار آن که هنوز برملا نشده در جامعه تبیین شود تا مسیر همچنان مشخص باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات