خبرهای داغ:
امام جمعه شهر فیروزان 9 دی را یک درس بزرگ برای ملت عنوان کرد و گفت: در جریان فتنه 88 عده ای فریب اخبار دروغین دشمن را خوردند بنابراین پیام حماسه 9 دی این بود که بصیرت و آگاهی داشته باشیم و فریب ظواهر را نخوریم.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

بصیرت و آگاهی پیام حماسه 9 دی بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام موسی محبی در جلسه هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهر فیروزان که در حوزه حضرت خدیجه(س) نهاوند برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: عبودیت، پاکی و عصمت این بانوی بزرگ باعث علو درجات ایشان شد

وی تصریح کرد: بالاترین افتخار حضرت معصومه(س) تدین و بندگی ایشان به درگاه خداوند متعال بوده است.

امام جمعه شهر فیروزان یکی از مشخصه های بارز حضرت معصومه(س) را بصیرت و ولایت مداری ایشان دانست و گفت: مشخصه دیگر ایشان که می تواند برای همگان الگو باشد پاکدامنی این بانوی عظیم شان است.

وی با اشاره به حماسه 9 دی ماه و روز بصیرت یاد آور شد: در جریان فتنه 9 دی 88 عده ای تا آنجا پیش رفتند که گفتند ما حتی امام حسین(ع) را نیز استیضاح و ثابت می کنیم که امام حسین(ع) اشتباه کرده است؛ ا ما غافل بودند از اینکه ملت برای خدا انقلاب کرده اند و انقلاب را هم دوست دارند.

محبی تصمیم گیری در زمان فتنه‌ها را سخت دانست و اظهار داشت: در جریان فتنه گاهی فضا چنان غبارآلود و مه گرفته است که به سختی می توان حق را از باطل تشخیص داد.

وی 9 دی را یک درس بزرگ برای ملت عنوان کرد و گفت: در جریان فتنه 88 عده ای فریب اخبار دروغین دشمن را خوردند بنابراین پیام حماسه 9 دی این بود که بصیرت و آگاهی داشته باشیم و فریب ظواهر را نخوریم.

امام جمعه شهر فیروزان ولایت فقیه را محور حق و حقیقت خواند و افزود: چند عامل در طول تاریخ باعث شکست ملت‌ها بوده که یکی از این عوامل تفرقه است بنابراین حفظ وحدت باید حول محور حق باشد.

وی نماز جمعه را میثاق گاه بندگان خوب خداوند عنوان کرد و گفت: یکی از پیام های نماز جمعه وحدت و یکپارچگی است و همه گروه ها، احزاب و قشرها با هر نوع تفکری حول محور ولایت فقیه و در مسیری روشن باید در نماز جمعه شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات