خبرهای داغ:
بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۵۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت 9 دیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ فَلاَ تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ

از روز 9 دی ماه باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد، 9دی ماه تفسیر الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ است، روز یأس همه دشمنان اسلام و ایران انقلابی؛ روزی که مردم با فریادهای محکم، طوفان یأسی را در اردوی فتنه‌گران در انداختند و بهت و سرگردانی و حیرانی ثمره گردبادی بود که از طی طوفان به پا شد و دگربار این حقیقت را به فتنه گران یادآوری نمود که ایران با همه وجود یار و یاور انقلاب  و رهبری مترقی آن است، مردم به فتنه‌گران فهماندند که پیش‌ از دیگران در صحنه حاضرند و در زمان نیاز، جان کوچک‌ترین متاعی است که برای عرضه دارند.

بلاشک سالروز حماسه 9 دی ماه در تاریخ جاودانه خواهد ماند و یاد و خاطره‌اش هر سال باشکوه‌تر از گذشته یادآور این حماسه بزرگ خواهد بود.

به همین مناسبت ما اساتید بسیج دانشگاه‌های استان همدان

1- از مسئولان اجرایی و تقنینی جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم خالصانه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری نظام پیش قدم باشند و اقدامات  و گفتار آنان به نحوی نباشد که یادآور صدای شوم دشمنان باشد.

2- کسانی که می خواهند فتنه 88 را به نزاع دو جریان یا دو شخص تقلیل دهند، بدانند تطهیر چهره نفاق و سران فتنه با توسل به تقلیل‌گرایی در خوانش فتنه 88 ، اتفاق نخواهد افتاد و بازی‌های کودکانه برخی منحرفین به هیچ وجه نشان از بیگناهی فتنه‌گران نیست و نخواهد بود.

3- به مسئولان اجرایی کشور توصیه می‌کنیم بیش از این، دل در گرو وعده وعیدهای دروغین بیگانه نبسته و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمام لازم را بکار بندند.

4- ما ضمن تبریک پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت با اعلام حمایت از انقلاب حق طلبانه بحرین و دفاع جانانه مردم یمن اعلام می داریم با تمام توان در کنار مظلومان  ومحرومان عالم بویژه مردم مسلمان فلسطین خواهیم بود و از اهداف و آرمان‌های سلطه‌ستیزان مظلوم در برابر سلطه‌گران ظالم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات