خبرهای داغ:
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

اشرافی‌گری فتنه جدید در کشور/اگر فتنه 88 نبود 10هزار جوان بیکار هم نداشتیم

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی از اشرافی‌گری به عنوان فتنه جدید در کشور نام برد و گفت: امروز فتنه‌های جدید در کشور اشرافی‌گری است.
کد خبر: ۸۹۶۸۲۰۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳

اشرافی‌گری فتنه جدید در کشور/ وجود 10هزار جوان بیکار دستاورد فتننه 88به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی شامگاه پنجشنبه در نشست 9دی که به همت بسیج فرهنگیان ناحیه یک همدان در مسجد مهدیه برگزار شد، با اشاره به ابعاد گسترده فتنه 88 اظهار داشت: در سال 88 فتنه بزرگی علیه نظام جمهوری اسلامی، قرآن، رهبری، مقدسات، عاشورا و ... شکل گرفت که اگر این فتنه در اروپا شکل می گرفت تمام کشورهای اروپا را ساقط می کرد.

وی با اشاره به حرکت عظیم مردم در9 دی که فتنه 88 را خنثی کردند، افزود: 9دی بزرگی ملت ایران را که  به اندازه تاریخ بود نشان داد.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در 9 دی حماسه ای بی نظیر خلق کردند با اشاره به نقش مردم در خنثی کردن فتنه تصریح کرد: میلیون‌ها خون برای انقلاب می جوشد و این انقلاب حاصل خون شهید «حججی»ها و میلیون‌ها انسان نترس و شجاع همچون شهید «خوش لفظ» است و اگر این انقلاب تا صدها سال طول بکشد ما آنچنان خون داریم که این انقلاب را تا صدها سال به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه آمریکا آنچنان قدرتی نداشت که بخواهد در سال 88 چنین غلطی کند و کشور را به آشوب بکشاند، گفت: وقتی در انتخابات سال 88 بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق‌ها آمدند تمام دیوار‌های دنیا درهم شکست و تا 24 ساعت تمامی کشورها سکته سخن کردند اما به محض آنکه یک حرکت در تهران صورت گرفت به سرعت تمام موتورهای ذخیره آنها روشن، سایت‌ها و رسانه‌ها فعال و با تمام قدرت وارد شدند.

حاجی‌بابایی افزود: اگر حادثه فتنه 88 با وجود حاضر شدن 40 میلیون نفر پای صندوق رأی اتفاق نمی افتاد امروز 10هزار جوان بیکار در کشور وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال 88 تا امروز هیچ‌گاه فتنه 88 را فراموش نکرده و همواره بر ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی تاکید کرده‌اند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص رمز دارد مبنی بر اینکه این جریان ریشه دارد؛ باید بدانیم  در کشورمان حتی اگر تفکرات سیاسی گوناگون داشتیم نباید زمانی که کم آوردیم از دشمن استفاده کنیم که متاسفانه در سال 88 این اقدام انجام شد.

* برنامه بودجه سال 97 هیچ مطابقتی با اجرای برنامه ششم توسعه ندارد

رئیس فراکسیون  فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکایی‌ها که جرأت نفوذ در کشور را نداشتند در جریان فتنه 88 ورود و سوار بر مرکب های آماده شدند و نیروهای بسیجی، متدین در خیابان‌ها مجبور بودند از اسب‌ها پایین بیایند.

وی از اشرافی‌گری به عنوان فتنه جدید در کشور نام برد و اظهار کرد: امروز فتنه‌های جدید در کشور اشرافی‌گری است.

حاجی بابایی افزود: در کشور یک لشکر عظیم از مردم باید معیشتشان مشکل داشته و یک عده به طور اشرافی‌گری زندگی کنند؛ رهبری تا چه اندازه بگوید که اشرافی‌گری باید ریشه‌کن شود؟

وی ادامه داد: امروز اعلام می کنم کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر مسئولیتی که قرار می گیرد اگر به کار اقتصادی مشغول شود خیانت است و خیانتی بالاتر از این نیست به طوری که به فرموده رهبر اینگونه افراد مسئولین پر رو هستند.

وی با تاکید بر اجرای عدالت اجتماعی در کشور یادآور شد: ما به دنبال جناح بازی و اینکه چه کسی بر صحنه بیاید نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که کسی در صحنه قرار گیرد تفکر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری را قبول داشته باشد.

 رئیس فراکسیون  فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه بر اجرای عدالت اجتماعی تاکید شده است، گفت :  سوال این جاست که چرا دولت برنامه ششم توسعه را اجرا نمی کند؟

وی اضافه کرد: این بودجه ای که برای سال 97 آورده اند سر سوزن هم با برنامه ششم توسعه مطابقت ندارد؛ دائما بحث سر این است که چه راهبردی در پیش بگیرند که چگونه 45 تومان یارانه افراد را قطع کنند باید به اینها بگوییم دو دقیقه هم که شده بر سر این بحث کنید که چگونه و بابت چه چیزی به صورت ماهانه 50 میلیون حقوق به برخی‌ها پرداخت می شود؟

* امروز آگاهی و بصیرت مردم از هزاران موشک 2 هزار کیلومتری مهمتر است

حاجی بابایی با اشاره به مصوبه افزایش 10درصدی حقوق در سال 97 آن را در راستای عدم اجرای عدالت اجتماعی دانست و بیان داشت: نمی گذاریم در سال 97 کسی که حقوق 20 میلیونی می گیرد با کسی که یک میلیون و 500 تومان حقوق می گیرد افزایش برابر 10 درصدی در حقوق داشته باشد.

وی ادامه داد: نظام و رهبری نظام به عدالت اجتماعی اعتقاد دارد؛ این تخلفات برای کسانی است که در نظام نفوذ کرده و همچون موریانه پایه های نظام را می خوردند  که باید جلوی آنها ایستاد و اجازه اجرای این طرح را نداد.

رئیس فراکسیون  فرهنگیان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اجازه نمی دهیم قیمت های حامل انرژی بالا برود تا جمعیت سطح پایین را خفه کند؛ هرکسی که در برابر این گفته های ما می ایستد و آنها را قبول ندارد باید علت آن را برای مردم  اعلام کند؛  ما با هیچ کس جزء رهبری انقلاب کار نداریم کار ما  با اسلام ، انقلاب ، نظام ، شهدا ومردم عزیز ایران است و موضع ما اینچنین می باشد

حاج بابایی با بیان یانکه درسال 91 با بودجه 104 هزار میلیاردی بودجه فرهنگیان 15هزارو600 میلیارد معادل 15.5 درصد بود افزود: در سال 95 کل بودجه هزینه شده  دولت 283 هزار میلیارد بوده که از این میزان 28 هزار میلیارد آن معادل 10 درصد برای معلمان بوده که در نتیجه میزان بودجه معلمان  در سال 95  نسبت به سال 91 به میزان  5.5 درصد کاهش یافته حال آنکه ادعا می کنند بودجه فرهنگیان بسیار بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در ادعای دولتمردان مبنی بر افزایش بودجه فرهنیگان رمزی نهفته است، گفت: آنها می خواهند بگویند چون بودجه و پول نداریم باید مدارس را به بخش خصوصی واگذار کنیم  که ما جلوی این راهبرد آنها ایستاده ایم و نمی گذاریم چنینی اتفاقی بیافتد.

رئیس فراکسیون  فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با بیان ینکه شأن و منزلت معلم این نیست که او را حق التدریسی کنیم و به آنها حقوق 600 هزار تومانی دهیم، گفت: یک هزار و 900 فوق لیسانس در شهر تهران به نام خدمتگذار قبل از من آورده بودند  که حکمشان را تغییر و به عنوان معلم در کلاس ها تدریس می کردند.

وی با تاکید بر تقویت آموزش و پرورش در کشور عنوان کرد:  این را به دولتمردان می‌گوییم که بدانند امروز استراتژی امنیت در آمریکا نوشته شده که این استراتژی  مبتنی بر نیروی انسانی بیناست.

وی یادآور شد: امروز آگاهی و بصیرت مردم که رهبری همواره بر آن  تاکید می کنند از هزاران موشک 2 هزار کیلومتری مهمتر است که این کار آموزش و پرورش است و از این نظر ضرورت تقویت آن احساس می شود.

وی اضافه کرد: اگر در برخی کشورها داعش نفوذ می کند و متوجه آن نیستند به دلیل این است که نیروی انسانی بینا ندارند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات