خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

9 دی نماد هوشیاری نظام، ولایت‌پذیری و دینداری مردم

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: 9 دی نماد هوشیاری نظام، ولایت‌پذیری و دینداری مردم است.
کد خبر: ۸۹۶۸۴۱۹
|
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

9 دی نماد هوشیاری نظام، ولایت‌پذیری و دینداری مردمعلی بقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن حماسه 9دی سال 88 اظهار داشت: 9 دی نماد هوشیاری نظام، ولایت‌پذیری و دینداری مردم است.

وی با اشاره به ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی عنوان کرد: این  یک وظیفه دینی و ملی است که دسیسه و نیرنگ‌های دشمن را برای مردم بازگو و تبیین کنیم و آنها را نسبت به فتنه‌های دشمنان آگاه کنیم تا دید مردم نسبت به انگیزه و عقیده استکبار جهانی روشن شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز بیش از گذشته ضرورت بزرگداشت ایام الله 9 دی احساس می شود، گفت: ما در سال 88 با یک مثلت عبری، عربی و غربی با سرکردگی نظام سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی مواجه بودیم  که حوادث به درستی برای مردم تبیین نشد و امروز شاهد این هستیم که اثرات و تبعاتی در خصوص فتنه 88 مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه نقش فتنه‌گران در مدت 8 ماه فتنه در امنیت ملی، حوزه اقتصادی کشور، سیاست داخلی و خارجی و نقش آن در چند پاره کردن مردم کاملا مشخص بود، تصریح کرد: باید از فتنه ایجاد شده در سال 88 درس عبرتی گرفته باشیم.

بقایی ابراز داشت: باید نسل امروز و جوان و افرادی که کمتر در این حوزه کنکاش و مطالعه کردند باید بدانند که ضرورت تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری بیش از هر زمان دیگر احساس می شود.

وی بصیرت و ولایت‌مداری را مهم‌ترین پیام حماسه 9 دی عنوان کرد و  بیان داشت: این ضرورت به خوبی احساس می‌شود که هرساله باید حماسه 9 دی باشکوه‌تر از قبل برگزار شده و ماهیت کار و نقش مردم در حماسه بازخوانی شود تا در جامعه و تاریخ جمهوری اسلامی ایران به فراموشی سپرده نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات