خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان همدان به مناسبت روز بصیرت

سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۶۸۵۸۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان همدان به مناسبت روز بصیرتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج کارمندان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و آگاهی ملت فهیم و بزرگ ایران و روز باطل شدن سحر دشمن با حضور عاشورایی مردم ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

تاریخ پرفراز و نشیب اسلام از آغاز تا به الان پر است از صحنه‌های ناب و به یادماندنی که با مرور و زنده نگه داشتن آنها درخت اسلام دیدنی‌تر از همیشه چشم نوازی می‌کند.

در این میان لحظات ناب و حساسی مثل حماسه بزرگ و عظیم و ماندگار و به یادماندنی 9 دی ماه بعد دیگری از این رشادت جاویدان مردمی آگاه دارد که با تبعیت از ولی امر جهان اسلام  و زعیم عالی‌قدر تشیع و مسلمانان جهان خالق شکوهمندترین صحنه‌ها گروید و تراکم جبهه کفر و نفاق که خود را در پس غبار فتنه سال 88 پنهان کرده بود تا خنجر کینه‌توزی خود را بر پیکر رشید انقلاب اسلامی جهانی ایران فرو کند؛ و این دشنه ساخته شده از عقده و حقارت و سیاست‌های رذل دنیای کریح استکبار به میدان‌داری آمریکای جهان‌خوار و اذناب پلیدش را قبل از اصابت شناسایی کردند و آن را به اهرمی برنده با حرکتی معکوس برای پاره کردن پرده تزویر و دو رویی و نفاق گروهی درمانده پست نهروانی تبدیل کردند که خود را فاتحان سیاست‌های ددمنشانه دشمن در این مملکت علوی نامیده و کورکورانه و سرمست از پشتیبانی اربابان دغل بازشان با توهین به ارزش‌های عالیه نظام و دست‌اندازی به اموال مسلمانان با اقدامات سلبی و بی‌پشتوانه خود باعث وارد آمدن خسارات جانی و مالی به مسلمانان گردیدند تا نوکری و سرسپردگی خود را به دشمن ثابت کنند.

و چه زیبا سجیل های الهی از آستین ملت هوشیار و آگاه بیرون آمد و آتشی شد که خیمه اهریمنی آنان را به خاکستری مبدل ساخت و نقاب از چهره آنان برداشته و دنیا فهمید که با این ملت عاشق شهادت که برای انقلاب و حاکم شدن ارزش ها جان خود را هبه می‌کند یارای رویارویی ندارد.

اکنون که موعد یادآوری و گرامیداشت این برهه طلائی با تنویر افکار عمومی فرا رسیده است ما کارمندان بسیجی سازمان بسیج ادارات استان وظیفه خود می‌دانیم که با بازگو کردن ابعاد و زوایای ناگفته این فتنه که براندازی نظام مقدس را در دستور کار داشته همگان را به حیله های فریبکارانه دشمن اگاه کنیم و با مطالبه جدی از مسئولین و مقامات عالیه نظام مقدس اسلامی مبنی بر هوشیاری در درس گرفتن از این فتنه سنگین و سهمگین در شناسایی فتنه‌های جدید داخلی و خارجی با صلابت‌تر از گذشته خود را به رخ بکشند و اجازه برداشت‌های غلط را از تفکرات خود ندهند و مسیر را بر فرافکنان ببندند تا ظرفیت این نظام که امانتی است در دست آنان به جولانگاه خناسان مبدل نشود و به جای توان گیری از نظام با هم افزایی در این برهه حساس و سرنوشت ساز چشم فتنه‌های آینده را کور و کشور را در مسیر بالندگی و ترقی با خدمت صادقانه و به موقع و تاثیرگذار به مردم یعنی ولی نعمتان انقلاب یاری رسانی نمایند.

به امید پیروزی اسلام بر سیاست‌های کفر در اقصی نقاط جهان و گرد آمدن مسلمانان تحت لوای پرچم برافراشته اسلام برای تحقق جامعه نوین و تمدن نوین اسلامی ما خواهان موارد زیر با فریاد بلند و رسا هستیم تا دیگر کسی جسارت فتنه‌گری در این کشور را پیدا نکند.     

- ما خواهان پیگیری جدی محکومیت سران فتنه و خروج از حالت تدافعی در مقابل این خیانت آشکار هستیم.

- ما خواهان بدهکار کردن فتنه‌گران در مقابل ظلم بزرگی هستیم که به نظام مقدس اسلامی روا داشتند.

- ما خواهان ساخت و تولید مستندهایی هستیم که بتواند به راحتی ابعاد و زوایای مختلف این فتنه عظیم را شکوفا سازد.  

- ما خواهان معرفی دستان آلوده و پشت پرده و شیاطینی هستیم که همواره در صدد ضربه زدن به آحاد مردم هستند.  

- ما خواهان معرفی جدی قابل اعتماد نبودن سران کفر خصوصا آمریکا به مردم هستیم و معرفی این موضوع که داری سیاست‌های آنان به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.  

- ما خواهان تاکید ویژه بر بزرگی و رأفت نظام و خویشتن‌داری نظام در برخورد با سران فتنه هستیم.  

- ما خواهان حفظ عزت و شکوه و قاطعیت اسلام و نظام در برخورد بدون ملاحظه با هنجارشکنان در جامعه اسلامی هستیم.

- مطالبه ما بیان خسارت‌ها و گستردگی ظرفیت‌سوزی برای نظام توسط فته‌گران که باعث گستاخی دشمنان در حال حاضر گردیده، هستیم.

- مطالبه ما معرفی جفای بزرگ فتنه‌گران بر انقلاب که باعث شکل‌گیری فتنه‌های اقتصادی و امیدواری دشمن شد، است.  

-مطالبه ما معرفی ظلم بزرگ فتنه‌گران و سران آنها به انقلاب و مردم است که باعث وضع تحریم‌های جدید علیه کشور شدند.

- مطالبه ما معرفی و تاکید بر اصل مردم محوری در نظام مقدس اسلامی به عنوان سرمایه‌های نظام است.  

- مطالبه ما جلوگیری از مصادره نهم دی ماه به نفع جریانات خاص و توجه به فراجناحی بودن این مقوله بزرگ است.  

- مطالبه ما توجه به آمیخته شدن عشق به سید الشهدا(ع) با خون مردم است که در مقابل هر هتاکی و بی‌آبرویی می ایستند و اجازه  تعرض به آنان نمی‌دهد.

- مطالبه ما تاکید بر حفظ وحدت و همدلی در سران قوا و دست برداشتن مسئولین قوا از تخریب یکدیگر در بین مردم و تبعیت محض از مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

 

 

سایه مقام معظم رهبری مستدام بود .

ارسال نظرات
آخرین اخبار