خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس:

پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون شهدای مدافع حرم است

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیروزی حاصل در جبهه مقاومت مایه غرور و اقتدار ایرانیان است، گفت: پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم است.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴

پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون شهدای مدافع حرم استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان سردار عبدالفتاح اهوازیان در مراسم جشن پیروزی مدافعان حرم استان همدان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون پاک شهدای مدافع حرم است.

وی با بیان اینکه پیروزی حاصل در جبهه مقاومت مایه غرور و اقتدار ایرانیان است، افزود: ما بابت این عزت نه گاز مجانی به ترکیه دادیم و نه قرارداد کرسنت امضاء کردیم و نه به پای پادشاه خبیث کویت برای اخذ ویزا برای وزیر بهداشت افتادیم بلکه این پیروزی را با عزت و اقتدار به دست آوردیم.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه درخارج به شهدای مدافع حرم ابراز ارادت می کنند هر جا شهیدی افتاده شمع روشن می‌کنند و برایش قرآن می خوانند، گفت: شهدای مدافع حرم آثار ایجابی گذاشتند و همچون نارنجک فرهنگی منفجر شدند و پیرامون خود را تحت تاثیر قرار دادند.

وی با اشاره به برخی اظهارات واهی و پوچ در مورد شهدای مدافع حرم با تاکید بر اینکه هیچ گاه اجازه نخواهیم داد علیه شهدا و آرمان‌های آنها حرفی زده شود، گفت: ما انسان‌های آرامی هستیم اما هرگاه قلمی علیه شهید نوشته شود می‌شکنیم و بر چشم صاحبش فرومی‌رویم.

سردار اهوازیان در واکنش به اظهارات برخی مسئولین علیه سپاه پاسداران و زیر سوال بردن آن تصریح کرد: در شرایطی که ترامپ سپاه را زیر سوال برد سکوت اختیار کردید؛ سپاه مهد شهیدان است و جایی که شهید است مسجد است.

وی با بیان اینکه در جبهه‌های مقاومت ما 116 کشور دنیا را شکست دادیم، تاکید کرد: در زمان جنگ عده ای لزومی برای حضور مدافعان حرم در جبهه های نمی دیدند و آن را زیر سوال می بردند اما حال که وقت تقسیم غنایم است همه رفیق شده‌اند و می‌گویند ما دعا کردیم شما پیروز شدید.

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس در واکنش به اظهارات یکی از دولتمردان که حلب به برکت برجام آزاد شد، گفت: شما با برجام به جایی جز خسارت نرسیدید.

وی اضافه کرد: همچون حاج قاسم باشید که قول داد به انتقام خون شهید «حججی» که در کمتر از سه ماه داعش را از کره زمین محو خواهد کرد و بعد از گذشت 60 روز این وعده محقق شد اما شما با وعده‌هایتان و با برجام چه کردید؟

اهوزیان با بیان اینکه امروز مصر به حیات خلوت اسرائیل، وهابیت و آمریکا تبدیل شده است، تاکید کرد: مردم مصر هم اکنون از امام خامنه ای(مد ظله العالی) درخواست کمک دارند چراکه به رهبری و مدیریت ایشان و پیروزهایی که حاصل می کنند ایمان دارند و با رهبری این امام عزیز جنگنده های مصری هم اکنون در سوریه در کنار ارتش سوریه داعش را هدف قرار می دهند

وی با بیان اینکه امریکا برای دخالت در عراق و سوریه حماقتی کرد و حماقت آن به نفع ما شد، افزود: همان طور که امام فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد  و شاید این راه 100 سال دیگر هم برای ما باز نمی شد اما آمریکا دخالت کرد و امروز عراق، سوریه و لبنان در دست جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات