خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

مسلمانان اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود

امام جمعه همدان گفت: مسلمانان اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود و نه تنها کشورهای مسلمان بلکه بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز در محکومیت این اقدام واکنش نشان داده اند.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

مسلمانان اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان، بیان داشت: به گفته رهبر معظم انقلاب، در طول عمر انقلاب اسلامی، دشمنان بدترین نقشه های شوم را طراحی کردند که همه آنها به شکست انجامید و موجب شد دشمنان ضعیف تر و انقلاب اسلامی قوی تر شود.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام با حماقت خود گروه تروریستی داعش را به عنوان دولت اسلامی عراق و شام ایجاد کردند که توطئه ای بسیار خطرناک بود و با حمایت های استکبار جهانی تعداد زیادی از سراسر جهان جذب این گروه تروریستی شدند.

امام جمعه همدان اضافه کرد: خداوند سرمایه گذاری عظیم استکبار جهانی بر روی این گروه تروریستی را چنان برهم زد که مستکبران از شدت حسرت از آنجا ناامید شدند و به اقدام اخیر مبنی بر به رسمیت شناختن قدس شریف به‌ عنوان پایتخت رژیم‌ صهیونیستی روی آوردند.

وی اظهار کرد: رسوایی و غائله داعش هنوز تمام نشده بود که دشمنان اسلام بحث جدایی اقلیم کردستان عراق و بعد از آن غائله استعفای نخست وزیر لبنان را به راه انداختند و حالا که راه به جایی نبردند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، موضوع انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت المقدس را مطرح کرد که اوج نادانی دشمنان اسلام را نشان می دهد.

محمدی تصریح کرد: مسلمانان اجازه نخواهند داد بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود و نه تنها کشورهای مسلمان بلکه بسیاری از کشورهای غیر مسلمان نیز در محکومیت این اقدام واکنش نشان داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات