خبرهای داغ:

بیانیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس علیه اقدام دولت آمریکا

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی علیه اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۵۹۳۸۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

بیانیه دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس علیه اقدام دولت آمریکابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی علیه اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس و اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

اعلام نابخردانه و تحریک‌آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتار‌های خشم آلود و خشونت آمیز خواهد شد که مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.

شهر قدس که مسجد الاقصی، نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.

این تصمیم ترامپ نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه موجب رسواسازی نیات شوم دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد ملل جهان خواهد شد. فلذا با محکوم کردن این توطئه رذیلانه شیطان بزرگ آمریکا، خواستار پایان دادن به اشغال فلسطین و قدس شریف و کمک به مردم این سرزمین برای دستیابی به حقوق مسلم آن‌ها هستیم.

دفتر ارتباطات مردمی محمد کاظمی؛ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی

انتهاب پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار