خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به سخنان اخیر ترامپ گفت: باید این حرکت آمریکا سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین با حمایت همه مسلمانان باشد.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۶۸
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

این حرکت آمریکا باید سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین باشدطیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این یک اقدام احمقانه ای بود که آمریکا انجام داد.

وی افزود: ترامپ با این اقدام نشان داد که آمریکا و رژیم صهیونیستی به پایان خط رسیده‌اند و چاره ای جزء این نداشتند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: با توجه به اینکه آمریکا در صدد ایجاد شکاف بر اثر تفرقه مذهبی با خلق گروه‌های تکفیری و داعش در بین شیعیان و اهل تسنن در منطقه خاورمیانه بود و موفقیتی به دست نیاورد بنابراین طرح انتقال سفارت را مطرح کرد.

وی ایجاد اتحاد و همبستگی بین مسلمین جهان را پیامد اقدام نابخردانه آمریکا دانست و عنوان کرد: با طرح موضوع سخیف انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و به رسمیت شناختن آن به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب، یک اتحاد  خوب در سطح جهان اسلام ایجاد شد که به طور قطع به ضرر آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

فریادرس با بیان اینکه استکبار جهانی در طی 6 سال گذشته در تلاش بود که موضوع قدس و فلسطین را از صدر مسائل جهان اسلام خاج کند، گفت: آنها به دنبال این بودند که با ایجاد مسائل حاشیه‌ای و درگیری‌های مذهبی مسئله فلسطین و قدس را به فراموشی بسپارند اما  با این اقدام ترامپ بار دیگر مسئله قدس به عنوان اولین مسئله جهان اسلام مورد بحث است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ترامپ انزجار عمومی مردم در سطح بین الملل علیه امریکا بر انگخیت در خصوص  پیامدهای سیاسی این امر تاکید کرد: به طور قطع انتقال پایتخت واکنش‌های جدی را در سطح گروه‌ها و دولت‌های مقاومت شکل خواهد داد و جریان بیداری اسلامی از این مسئله به سادگی نخواهد گذشت و واکنش‌های جدی نشان خواهند داد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: باید این حرکت آمریکا سرآغاز انتفاضه جدید ملت فلسطین با حمایت همه مسلمانان باشد.

وی یادآور شد: باید شاهد خیزش و انتفاضه مجدد مردم فسطین در این موضوع  باشیم که لازم است مردم  مسلمان عدالتخواه از این مهم حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات